![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_70b636fe9438286e899fc912d4f334.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_98bdeee34895f8edc09174eeada.jpg)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak już musisz wydać jakąś wiekszą kwotę na naprawę ,to zastanów się czy nie lepiej wywalić ten upierdliwy silnik z pośrednim wtryskiem ,i zakupić jakiegoś dawcę z podobnego golfa ,ale z silnikiem tdi . Tdi w porównaniu do konstrukcji z posrednim wtryskiem jest silnikiem z innej bajki ,oszczędniejszym i mniej upierdliwym ...a jego szwankująca "elektonika " to mit ,powtarzany przez mało świadomych jego zalet ,użytkowników silników z pompami wtryskowymi "na linkę "vsbot pisze:Mój samochód to VW Golf 3 1.9 TD.
Podaję kolego link do aukcji gościu twierdzi że to jest z TD:bzdzioch1 pisze:Głowica z pierwszego zdjęcia jest od TDI więc nie podejdzie.. a ty masz TD. Mógł jakiś odłamek wpaść na turbo i ją uszkodzić.. tak czy siak trzeba by ją wymienić lub regenerować.
Napisz precyzyjnie, czy masz płyn w oleju, czy olej w płynie, bo to zasadnicza różnica. Olej raczej nie ma szans dostać się do zbiornika wyrównawczego płynu, ale płyn do oleju i owszem. O tym właśnie świadczą dwa poziomy oleju na bagnecie.kmimar pisze:po dwóch tygodniach olej we wodzie i zaświeca się czerwona kontrolka oleju i dwa stany oleju też na bagnecie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości