Wtrysk z MK1 GTI do MK2?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Bazyl GT
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Wtrysk z MK1 GTI do MK2?
Czy miał ktoś może styczność z wtryskiem w golfie 1 GTI ( 1.6, 110 KM) prawdopodobnie był to silnik EG. Mianowicie pytanie brzmi, czy przeszczep tego wtrysku do silnika 1.8 RH w golfie MK2 jest możliwy czy to poroniony pomysł? Oczywiście RH to gaźnikowiec i przyszedł by cały majdan do wtrysku łącznie z pompą w bak. Nie wiem czy będą pasować kolektory z jedynki. Proszę o wszelką pomoc. Nawet kompletne dane techniczne tych dwóch jednostek byłyby przydatne. Pozdro - Bazyl.
- Bazyl GT
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Dzięki TAZ, ale ja nie chcę gaźnika już wogóle. Zresztą z moim nie mam kosmicznych problemów, tylko małe usterki. Chętnie bym elektroniczny założył, ale miałem okazyjnie i kompletny ten o którym pisałem.TAZ pisze:Zapodaj gaźnik z fiata. Będzie nieco lepiej. We wtrysk mechaniczny się nie pchaj bo sobie z nim nie poradzisz. No chyba, że elektronike założysz, ale i w tym przypadku potrzebujesz głowicę.
- Bazyl GT
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
Pewnie, że tak. Ale czemu zaraz narzekanie? Miałem do czynienia z k-jetronikiem i nie uważam, żeby to zły system był. A napewno Pierburg 2e2 nie jest rewelacją jeśli chodzi o "narzekanie" - wszyscy wiedzą o co chodzi Trzeba koło niego biegać, żeby to działało perfekt. Z digifantem miałem styczność raz i to tak naprawdę "popatrzeć" choć nie powiem ładnie to pracowało... jak bym taki sprzęt dostał tanio to tak jak mówiłem - czemu nie. W kwesti ekonomii nie narzekam. Jak jade równo (bez hamowań i przyspieszeń) między 80-100 na trasie to i 5-6 litrów jest osiągalne. Ale wiadomo, że praktyka pokazuje inaczej... to nierealne jak jest gdzie jechać. Pozdro.TAZ pisze:Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.
Ja nie nazekalem na ke-jetronika.Silnik 1.8 (GX) palil mi wmiescie 8.5 l na 4 biegowej skrzyni, takze tragedi nie bylo i calkiem rowno pracowal jak na silnik z 85 roku.TAZ pisze:Okazja okazją ale potem samo nażekanie by było. O ten wtrysk trzeba bardzo dbać, a i ekonomiczny to on aż tak bardzo nie jest. Ja nie moglem zejść na nim poniżej 10 litrów benzoilu.
- Bazyl GT
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Auto: MK3 1.8 GT
- Silnik: ADZ
TAZ pisze:Ke ma już w sobie nieco elektroniki.
W związku z powyższym - albo K-jetronic albo Digifant...gtx pisze:KE jest troche ciezej doprowadzic do stanu uzywalnosci niz K.
KE jest rozwinięciem K i ze względu na to jest "więcej do zepsucia".
Myślę więc, że lepiej w jedną albo w drugą stronę niż znowu półśrodki jak z tym gaźnikiem 2e2...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości