1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie

Post autor: rysiektr » pt sty 30, 2015 17:04

Panowie, może dla niektórych wyda się to śmieszne i oczywiste ale macie może jakieś sprawdzone sposoby podłączenia zbiorniczka wyrównawczego w 1.8T np: AGU ale po stronie kierowcy?
Jak wszyscy wiemy AGU z mk4 ma zbiorniczek po stronie pasażera (mowa o auta z kierownicą po lewej stronie). Przy swapie np: do mk2 i pochodnych, chcę przenieść zbiorniczek na stronę kierowcy - tak jak ori w mk2.
Z nadmiarem ze zbiorniczka nie ma problemu, bo na króćcu do górnego węza chłodnicy jest podłączenie, ale dolny wąż ze zbiorniczka gdzie podłączyć, żeby wyglądało jak ori i spełniało swoje zadanie?
Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera :panna: bo takie rozwiązanie odpada.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie

Post autor: ADi997 » pt sty 30, 2015 20:53

Wepnij się w powrót z nagrzewnicy.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie

Post autor: S. » sob sty 31, 2015 23:07

rysiektr pisze:Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera bo takie rozwiązanie odpada.
Ja sie wpiełem w zasilanie turbo, zaraz pod kolektorem ssącym, obok rozrządu. Trójnik i wąż na strone pasażera, dwa uchwyty pod kolektorem i wszystko gra....



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości