Zimne powietrze przy małej prędkości
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zimne powietrze przy małej prędkości
Problem mój to zimne powietrze przy małej prędkości. Jak stoje w miejscu to wg zimne leci. Jak lece 100 km/h to leci ciepłe. Gdzieś czytałem na forum, ze moge mieć żle podłączone coś z wężąmi, bo był kiedyś zmieniany parownik na inny. Jeśli chodz o inne rzeczy np. klapka, termostat, pompa czy poziom płynu jest w szystko w porzadku. Dodaje zdjęcie. Moze ktoś pomoże.
Troche poczytałem. Ja mam podpięte równolegle parownik z nagrzewnice. I z tego co wyczytałem to jest to w porzadku tylko ze parownik jest na miejscu pierwszym i jest bardziej dogrzany a nagrzewnica mniej.
Wpinając szeregowo parownik w środku bede miał gorace powietrze niczym sauna. Czy ktos potrawi odpowiedziec na to czy to jest dobrze podlaczone? wiadomo ze parownik wtedy bedzie troszeczke ochlodzony.
Troche poczytałem. Ja mam podpięte równolegle parownik z nagrzewnice. I z tego co wyczytałem to jest to w porzadku tylko ze parownik jest na miejscu pierwszym i jest bardziej dogrzany a nagrzewnica mniej.
Wpinając szeregowo parownik w środku bede miał gorace powietrze niczym sauna. Czy ktos potrawi odpowiedziec na to czy to jest dobrze podlaczone? wiadomo ze parownik wtedy bedzie troszeczke ochlodzony.
Zimne powietrze przy małej prędkości
Przy takim podłączeniu większość cieczy krąży przez parownik ponieważ stawia on mniejszy opór niż nagrzewnica z gąszczem rurek, dlatego na niskich obrotach masz zimne powietrze.
Podłącz parownik szeregowo, przez co wymusisz obieg cieczy przez obydwa urządzenia.
Ja bym podłączył parownik na wylocie z nagrzewnicy, ale możesz go wpiąć przed jeżeli stawiasz go na miejscu 1
Podłącz parownik szeregowo, przez co wymusisz obieg cieczy przez obydwa urządzenia.
Ja bym podłączył parownik na wylocie z nagrzewnicy, ale możesz go wpiąć przed jeżeli stawiasz go na miejscu 1
Zimne powietrze przy małej prędkości
Tzn. podpiac parownik tak jak na bialym rysunku tylko po prawiej stronie (na wylocie) ?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Zimne powietrze przy małej prędkości
Stojąc przed autem i patrząc na rurki od nagrzewnicy to; prawa rurka wlot a lewa powrót.W/g foto i opisu masz źle podłączoną nagrzewnicę.Jest też pytanie czy ona sama w sobie już nie ma dość , może być przymulona osadem.Przy takich podłączeniach zdarza się też że nagrzewnica jest zapowietrzona.
Zimne powietrze przy małej prędkości
ja mam podpiete tak, ze co jest krociec z prawej strony silnika to ten przewod wchodzi do nagrzewnicy. Nie wiem czy dobrze. Na zalaczonym zdjecie chcialbym tak to podlaczyc.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Zimne powietrze przy małej prędkości
Podłącz tak jak myślisz i sprawdź jakie będą efekty,myślę że pozytywne.
Zimne powietrze przy małej prędkości
Tylko moge podlaczyc reduktor do weza wylotowego z nagrzewnicy tak jak na rysunku tzn. ze wyscie i wejscie z parownika do jednego. Nic sie dziac nie powinno ?
Zimne powietrze przy małej prędkości
nie - tak nie wolno bo nie będzie płyn szedł do parownika.ziabka89 pisze:tzn. ze wyscie i wejscie z parownika do jednego.
Pytanie 1 - skąd jesteś pewny że
Chodzi mi konkretnie po pompę płynuziabka89 pisze:pompa czy poziom płynu jest wszystko w porzadku.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Zimne powietrze przy małej prędkości
Pompa sprawna bo wymieniałem ją. To jak mam ten parownik podlaczyć jak nie do jednego weza nie mozna
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Zimne powietrze przy małej prędkości
Na gg ci opisałem.ziabka89 pisze:Pompa sprawna bo wymieniałem ją. To jak mam ten parownik podlaczyć jak nie do jednego weza nie mozna
Zimne powietrze przy małej prędkości
Chłopie ja chyba z 5 lat temu uzywalem gg . Napisz Na priv jak mozesz
Zimne powietrze przy małej prędkości
Dołącze sie do tematu tylko mam dziwne podejrzenia. Otóz wymieniony termostat wahlera, pompa wody skf, uklad lpg podlaczony prawidlowo, oba weze od nagrzewnicy gorące, a jednak na 1 biegu wieje cieplo a na 4 zimno, czyli sie studzi. Stawiam na nagrzewnice mimo ze wymieniana na nowa 2 lata temu tyle ze... i tu sie zaczynaja moje podejrzenia. Po pierwsze to topran... a po drugie w pudelku byly takie paski z gabki do przyklejenia a ja je wyrzucilem, czy te paski powinny byc przyklejone na bokach nagrzewnicy i jakby uszczelniaja komore nagrzewnicy w obudowie? Bo jesli ich nie ma to moze czesc leciec po bokach nagrzewnicy?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=333887
In progress....
In progress....
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Zimne powietrze przy małej prędkości
Ori nagrzewnica jest bez tych pasków.Kaaziu pisze: czy te paski powinny byc przyklejone na bokach nagrzewnicy i jakby uszczelniaja komore nagrzewnicy w obudowie?
Przeczytaj temat klapy i wylatujących gąbek z nawiewów.
viewtopic.php?f=14&t=489482" onclick="window.open(this.href);return false;
Zimne powietrze przy małej prędkości
waski1 ma racje. Rozbieraj srodek i nagrzewnice wyciagaj bo gabki szlak trafia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości