Witam, mam problem z moim pierwszym w życiu samochodem, kupiłem go 4 dni temu niestety w komisie. Od początku borykam się z problemem z obrotami, które cały czas stoją na poziomie 1800-2000, zdarza się, że falują. Wymieniłem już czujnik temperatury ponieważ fabryczny nie dawał wogóle rezystancji między pinami 1 i 3, niestety nic to nie pomogło chociaż po wypięciu go obroty trochę opadły do poziomu 1200. Auto cały czas pracuje na ssaniu, zużycie paliwa jest masakryczne, mam jeszcze instalacje gazową, której nikt mi nie wyreguluje dopóki nie załatwie sprawy z obrotami. Zauważyłem też dzisiaj przy gaźniku, że mam niepodłączony wąż, chciałbym się zapytać co mogę zrobić z tym fantem, a raczej gdzie go podłączyć
Na drugim zdjęciu jest wymieniony czujnik, szukam pomocy, nie mam doświadczenia z samochodami więc proszę o wyrozumiałość
ps. zapomniałem dodać, nie znam oznaczenia silnika ponieważ na klapie bagaznika nie ma nalepki a nalepka na osłonie paska jest starta na tyle że nie da się nic odczytać, może pomoże fakt iż auto jest z 92r
[1.8] Wysokie obroty i odstający wąż
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn gru 22, 2014 18:28
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
[1.8] Wysokie obroty i odstający wąż
kolego to nie gaźnik,a mono wtrysk,przewód ten musi być wpiety z tyłu w króciec na wierzchu wtrysku przykrecony trzema śrubami,włóż rękę powinieneś wyczuć palcem,obroty mogą byćdlarego wysokie,lub tps do regulacji
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn gru 22, 2014 18:28
[1.8] Wysokie obroty i odstający wąż
Dziękuje bardzo bioly za pomoc z tym przewodem, wpiąłem go, obroty ustabilizowały się, ale po rozgrzaniu trochę silnika obroty znowu wzrosły, wypiąłem na noc akumulator, może reset ECU pomoże
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
[1.8] Wysokie obroty i odstający wąż
przydałoby się zrobic adaptację przepustnicy, możesz włączyć postoje przy zdjetej klemie ,jak nadal problem bedzie występował trzeba sprawdzić,czujnik biegu jałowego i ustawienie czujnika tps
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn gru 22, 2014 18:28
Re: [1.8] Wysokie obroty i odstający wąż
Adaptacje mogę zrobić w sumie samemu, jutro lub pojutrze powinien już interfejs przyjść to się podepnę, gdzieś był poradnik jak przeprowadzić ją, przy okazji dowiem się z błędów co dokładnie jeszcze jest. Odezwę się i zdam relację jutro co i jakbioly05011 pisze:przydałoby się zrobic adaptację przepustnicy, możesz włączyć postoje przy zdjetej klemie ,jak nadal problem bedzie występował trzeba sprawdzić,czujnik biegu jałowego i ustawienie czujnika tps
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
[1.8] Wysokie obroty i odstający wąż
Wymień nastawnik przepustnicy potocznie zwany silniczkiem krokowym , po odpieciu aku na 5 min komp sam sie restartuje a po zal silnika przepustnica sama sie adaptuje
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 17 gości