Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
Witam
zrobiony został niedawno setup
afn jednomasa pompa korpus 1z tloczek i glowiczka od reno 988 turbo gtb17 wtryski 300tki 220(dół)/???(góra)
moc ponad 200hp /420 nm (mozna i 250hp na tym setupie robic . ale mam zapas. i to jest afn wiec wole troche dluzej na tym pojezdzic )
silnik pracuje ok jak na 300tki ładnie obroty narastaja ... rwie trakcje i na 3 biegu mimo ze krowa audi a6 c5 ogolnie jesli chodzi o osiagi jestem bardzo zadowolny
tylko chcialem jeszzce sprawdzic logi dynamiczne i tu juz zaczelo mnie pare rzeczy nie pokoic
mianowicie grupa 013 wtryski na 3 cylindrze leja ponad 2,5 mg ( a z tego co wien powino byc z 1,5 max 2)
po załozeniu wtryskow 230 190(dół)/300(góra) wiadomo bez korekty softu i dawki słabszy mniej dymu nie rwie trakcji .... ale juz w grupie 013 na 3 cylindrze jest lekko ponad 0 mg
jeszcze jedno na 300tkach dawka wychodzi 4mg a po załozeniu 230tek spadło do 5mg chyba powino byc odwrotnie?
wiec pytanie o rade , czy sprawdzic i ustawic te 300tki na 220/340 i nieruszac softu i jezdzic ?
czy ustawic te 230 z 190/300 na 220/340 i pompe przerobic na cała reno bo wiem ze pompa mimo przekladki tloczka i glowiczki od reno ma dosc slabe cisnienie.
zrobiony został niedawno setup
afn jednomasa pompa korpus 1z tloczek i glowiczka od reno 988 turbo gtb17 wtryski 300tki 220(dół)/???(góra)
moc ponad 200hp /420 nm (mozna i 250hp na tym setupie robic . ale mam zapas. i to jest afn wiec wole troche dluzej na tym pojezdzic )
silnik pracuje ok jak na 300tki ładnie obroty narastaja ... rwie trakcje i na 3 biegu mimo ze krowa audi a6 c5 ogolnie jesli chodzi o osiagi jestem bardzo zadowolny
tylko chcialem jeszzce sprawdzic logi dynamiczne i tu juz zaczelo mnie pare rzeczy nie pokoic
mianowicie grupa 013 wtryski na 3 cylindrze leja ponad 2,5 mg ( a z tego co wien powino byc z 1,5 max 2)
po załozeniu wtryskow 230 190(dół)/300(góra) wiadomo bez korekty softu i dawki słabszy mniej dymu nie rwie trakcji .... ale juz w grupie 013 na 3 cylindrze jest lekko ponad 0 mg
jeszcze jedno na 300tkach dawka wychodzi 4mg a po załozeniu 230tek spadło do 5mg chyba powino byc odwrotnie?
wiec pytanie o rade , czy sprawdzic i ustawic te 300tki na 220/340 i nieruszac softu i jezdzic ?
czy ustawic te 230 z 190/300 na 220/340 i pompe przerobic na cała reno bo wiem ze pompa mimo przekladki tloczka i glowiczki od reno ma dosc slabe cisnienie.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
kolego tu nie jest tak czym mniejsza cyfra w mg,tym większa jest dawka niech mnie ktoś poprawi jak się mylę...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
Wtryski musisz wrzucić na maszynę i wtedy sprawdzić ile mają ewentualnie skorygować ciśnienia. Bez sensu wracać do 230. Było strojone na 300 to tak zostawić. Powodzenia w zrobieniu 250km na GTB17
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
wole bez awaryjnie 200hp z górka na afn . tyle co sie odpycha moja krówka a6 c5 to mi starczy (poki co )
podejrzewam ze teraz na tych 300tkach jest 220/300 około i dawka jest 4 mg na pompie ale leje aż ponad 2,5 mg na 3 cylindrze ...boje sie ze bez korekty to mi dziury wapali ;/
pytanie tylko na ile ustawic te 300tki? jesli na 220/340 to rozumiem dawka na pompie bedzie to poprawki i beda lepiej pylic wiec mniej bedzie sie lało..... tylko jeszcze czego sie boje to ze przy takim duzym górnym cisnieniu
pompa niewytrzyma
ps: bioly05011 czytaj ze zrozumieniem . im blizej zera bym wieksza dawka jest . tylko wedlug mnie powino byc teoretycznie odwrotoie. po zalozeniu mniejszych wtryskow wartosc powina raczej rosnac dawki np do 3mg... tylko ze pewnie cisnienia swoje robia
podejrzewam ze teraz na tych 300tkach jest 220/300 około i dawka jest 4 mg na pompie ale leje aż ponad 2,5 mg na 3 cylindrze ...boje sie ze bez korekty to mi dziury wapali ;/
pytanie tylko na ile ustawic te 300tki? jesli na 220/340 to rozumiem dawka na pompie bedzie to poprawki i beda lepiej pylic wiec mniej bedzie sie lało..... tylko jeszcze czego sie boje to ze przy takim duzym górnym cisnieniu
pompa niewytrzyma
ps: bioly05011 czytaj ze zrozumieniem . im blizej zera bym wieksza dawka jest . tylko wedlug mnie powino byc teoretycznie odwrotoie. po zalozeniu mniejszych wtryskow wartosc powina raczej rosnac dawki np do 3mg... tylko ze pewnie cisnienia swoje robia
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
Z taką korekcją ,to na pewno nie jest sprawny wtryskiwacz ...co cisnień wtryskiwaczy to moim zdaniem jedynie słuszne cisnienia otwarcia to 190\300tygrxek pisze:grupa 013 wtryski na 3 cylindrze leja ponad 2,5 mg ( a z tego co wien powino byc z 1,5 max 2)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
witam a wystarczy np ze w seryjnej pompie z afn a wymienie samą głowiczke na te z 11 mm? Jesli tak to czy na wtryskach216 bedzie odczuwalna jakas zmiana w mocy?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
Witam, tak będzie odczuwalna różnica w mocy pawmor21.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
I tu sie kolego mylisz. Jednak te szpryce lubia wyzsze 2 cisnienie otwarcia, po korekcji na okolo 340, wszystko wrocilo do normy.munior pisze:Z taką korekcją ,to na pewno nie jest sprawny wtryskiwacz ...co cisnień wtryskiwaczy to moim zdaniem jedynie słuszne cisnienia otwarcia to 190\300tygrxek pisze:grupa 013 wtryski na 3 cylindrze leja ponad 2,5 mg ( a z tego co wien powino byc z 1,5 max 2)
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
A wiec tak, wtryski po kolekcie na 190/340 pokazuja prawie 0 mg na 3 (sterujacym wtrysku) wiec prawie idealnie.
Po zlogowaniu cisnienie w pompie sie poprawiło. Problem ma tylko narazie z odpalaniem po dluzym postoju , bo dawka została mniejszona z 4 na 7 mg (mimo to jest szatan z dołu wiekszy niz przed korektą)
Pewnie trzeba by było teraz zwiekszyc dawke na 5 mg dla lepszego odpalania...ale wtedy trzeba ingerowac w soft . M.in. Zmniejszyc napiecie
Po zlogowaniu cisnienie w pompie sie poprawiło. Problem ma tylko narazie z odpalaniem po dluzym postoju , bo dawka została mniejszona z 4 na 7 mg (mimo to jest szatan z dołu wiekszy niz przed korektą)
Pewnie trzeba by było teraz zwiekszyc dawke na 5 mg dla lepszego odpalania...ale wtedy trzeba ingerowac w soft . M.in. Zmniejszyc napiecie
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
a nawet jak mam wgrany program juz to on sie dostosuje do zmiany głowiczki na 11 czy bedzie blokował to co da głowiczka 11?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pompa 11 vs wtryski 230 i 300tki afn problem
Witam, zmieniasz głowiczkę, na 11tkę i czujesz poprawę, bez ruszania softu, a następnie robisz jeśli oczywiście chcesz korektę i znów ci się morda śmieje, bo znów będzie lepiej.
Tak to mniej więcej wygląda.
Pozdrawiam.
Tak to mniej więcej wygląda.
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 37 gości