wolne obroty na zimnym 1.6 75KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wolne obroty na zimnym 1.6 75KM
Mam problem z silnikiem na zimnym brakuje obrotów, jak się rozgrzeje jest w porządku. Dodam, że ten "termostat woskowy" jest uszkodzony (upierdzielony jeden plastikowy króciec). W razie czego proszę o przekierowanie
wolne obroty na zimnym 1.6 75KM
Ściągnij wtyczkę z czujnika temp.I wtedy odpal(oczywiście na zimnym)jeżeli będzie dobrze to czujnik do wymiany.Dla pewności przemierz go multimetrem.
wolne obroty na zimnym 1.6 75KM
Szukaj gdzieś na wężach,zobacz u wujka google. Przeważnie jest z przodu silnika.
wolne obroty na zimnym 1.6 75KM
Ej to nie działa odłączyłem wszystkie trzy i zapaliłem i tak samo ledwo trzyma obroty poniżej 200/min. Jak się rozgrzeje jest ok jakieś 1000/min. Więc nie wiem co mają czujniki wspólnego z obrotami?
Dodam że jest to silnik
1.6 (1595) "ez"
55 Kw
75 KM.
Dodam że jest to silnik
1.6 (1595) "ez"
55 Kw
75 KM.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wolne obroty na zimnym 1.6 75KM
zbychu74, zanim dajesz rady dopytaj kolegi co ma pod maską, to zwykły gaźnik
wojtekp, bez elementu woskowego nie da rady. Jeśli jest niesprawny do na rozgrzanym silniku miałbyś obroty ze 2-3 tys na min. Ktoś je skręcił śrubą regulacyjną na siłowniku 3-położeniowym , efekt jest taki że na niedogrzanym obroty są za niskie. Więc postaraj się o sprawny plastyk z króććami podłącz grzanie wodne jak ma być i dopiero wtedy można regulować żeby było jak należy, wyrwiesz tą część na jakimś szrocie z zepsutego gaźnika ale trzeba trochę się naszukać.
wojtekp, bez elementu woskowego nie da rady. Jeśli jest niesprawny do na rozgrzanym silniku miałbyś obroty ze 2-3 tys na min. Ktoś je skręcił śrubą regulacyjną na siłowniku 3-położeniowym , efekt jest taki że na niedogrzanym obroty są za niskie. Więc postaraj się o sprawny plastyk z króććami podłącz grzanie wodne jak ma być i dopiero wtedy można regulować żeby było jak należy, wyrwiesz tą część na jakimś szrocie z zepsutego gaźnika ale trzeba trochę się naszukać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
wolne obroty na zimnym 1.6 75KM
Czyli trzeba szukać na szrocie, bo nowe za drogie. Dzięki
AAA jeszcze takie pytanko czym różnią się króćce plastikowe i metalowe (aluminium chyba)? bo przeglądałem google i wyświetlają się te i te
AAA jeszcze takie pytanko czym różnią się króćce plastikowe i metalowe (aluminium chyba)? bo przeglądałem google i wyświetlają się te i te
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości