Mam problem z jednym wtryskiwaczem dwusprężynowym do tdi vp (duże korekcje na vagu 1.
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
tzebrowski
- Ma gadane

- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
Witam
Mam problem z jednym wtryskiwaczem dwusprężynowym do tdi vp (duże korekcje na vagu 1.
. Na maszynie okazało się, że wttrysk ma pierwsze ciśnienie 240 natomiast pozostałe wtryski mają 220. Czy te pierwsze ciśnienie może być przyczyną wysokiej korekcji?
Mam problem z jednym wtryskiwaczem dwusprężynowym do tdi vp (duże korekcje na vagu 1.
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
Wydaje mi sie że nie powinno miec to az takiego wplywu...o ile wtrysk nie leje. załóż ten wtrysk na inny cylinder i zobacz czy korekcja przeszła na inny cylinder...jesli tak to wtrysk jest uszkodzony...
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
No raczej logiczne że jak ciśnienie otwarcia jednego wtrysku ,jest inne niż pozostałych ,nie wpływa to dobrze na prawidłową ich pracę ..chcesz się przekonać to nic prostrzego ...zamień sobie wtryski miejscami i zobacz na vagu jak zmienią się korekcje ...ale według mnie szkoda czasu na takie testy ...wtryski mają mieć takie same ciśnienia otwarcia i to jest oczywistetzebrowski pisze: Na maszynie okazało się, że wttrysk ma pierwsze ciśnienie 240 natomiast pozostałe wtryski mają 220. Czy te pierwsze ciśnienie może być przyczyną wysokiej korekcji?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości