Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08
Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
Witam,
W starym silniku 2.0 8v padły mi panewki, wiec postanowiłem zmienić motornie. Kupiłem okazyjnie kompletny silnik 1,8 20v ze skrzynia i komputerem. Tylko problem jest taki ze mam wiązkę ucięta, wiec w aucie będzie oryginalna wiązka od 2.0 i mam taki mały problem w nowym silniku dokladnie w glowicy jest coś takiego jak nastawnik czy tez napinacz walka rorzadu, na 2 kable wyglada to tak
Nie wiem za bardzo jak to podlaczyc bo nie mam na to w orginalnej wiazce kostki, moze wy wiecie co z tym zrobic jak to poldaczyc ?
W starym silniku 2.0 8v padły mi panewki, wiec postanowiłem zmienić motornie. Kupiłem okazyjnie kompletny silnik 1,8 20v ze skrzynia i komputerem. Tylko problem jest taki ze mam wiązkę ucięta, wiec w aucie będzie oryginalna wiązka od 2.0 i mam taki mały problem w nowym silniku dokladnie w glowicy jest coś takiego jak nastawnik czy tez napinacz walka rorzadu, na 2 kable wyglada to tak
Nie wiem za bardzo jak to podlaczyc bo nie mam na to w orginalnej wiazce kostki, moze wy wiecie co z tym zrobic jak to poldaczyc ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
Maras, weź kup chłopie wiązkę oryginalną, bo zrobisz autu krzywdę. Robisz na zasadzie klocków lego czy sprawdziłeś dokładnie pinout obu sterowników i rozłożenie przewodów w wiązkach? Bo mam wrażenie że chcesz podpiąć ten zawór nie za bardzo zdając sobie sprawę z różnic w całej reszcie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08
Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
Ogólnie z tego co się dowiadywałem u mechanika to różnicy nie ma na kompie w wiązce, ogólnie wszystko jest tak samo tylko ten kabel wędruje gdzieś pod jakiś czujnik. Miałem nadzieje ze od was się dowiem
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08
Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
a całej wiązki nie ma na nacie, a za lutowanie raczej się nie wezmę
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
Jesli wierzysz swojemu mechanikowi to stosuj się do jego zaleceń. Jeśli jednak chcesz coś zrobić sam i zgodnie z logiką, to poszukaj w googlu schematów elektrycznych do jednego i drugiego silnika, porównaj je i problem sam sie rozwiąże. Jeśli chcesz, żeby zrobił to ktoś za Ciebie, to raczej ciężko będzie kogoś takiego tutaj znaleźć.
I nie pisz kolejnego posta pod swoim postem. Po to masz opcję edytuj żeby śmietniska nie robić.
I nie pisz kolejnego posta pod swoim postem. Po to masz opcję edytuj żeby śmietniska nie robić.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
MarasPower, to co Ci mówią mechanicy to totalne bzdury , nie da się sparować digifanta z motronikiem .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
MarasPower a jaki masz symbol tego "nowego" silnika?MarasPower pisze:a całej wiązki nie ma na nacie, a za lutowanie raczej się nie wezmę
Bo coś mi się wydaje, że słabo szukałeś..
Przykładowe wiązki:
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-1-8 ... 73163.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 04356.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A jest tego jeszcze trochę..
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08
Re: Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km
Kurde dzięki stary co prawda znajomy mi pomógł ogarnąć instalacje, ale jak będzie coś nie tak to kupie. Moje oznaczenie to AGNKamel pisze:MarasPower a jaki masz symbol tego "nowego" silnika?MarasPower pisze:a całej wiązki nie ma na nacie, a za lutowanie raczej się nie wezmę
Bo coś mi się wydaje, że słabo szukałeś..
Przykładowe wiązki:
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-1-8 ... 73163.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 04356.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A jest tego jeszcze trochę..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości