Passat B5 1.8 20V Problem z odpalaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mati1994231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 08, 2014 16:13

Passat B5 1.8 20V Problem z odpalaniem

Post autor: mati1994231 » pn wrz 08, 2014 21:09

Witam wszystkich użytkowników.Mam nadzieję że piszę w dobrym miejscu.Mój problem z Passatem polega na tym że samochód nie odpala bez gazu.Wielokrotne próby odpalenia auta bez gazu były na marne.Samochód po odpaleniu z wciśniętym pedałem gazu nie równo pracuję i wydziela czarny dym z tłumika.Wymieniona sonda lamda przepływomierz przepustnica.Dziś próbowałem walczyć z tym problemem i doszedłem do jednej bardzo ważnej uwagi.Samochód przy wszystkich 4 wkręconych świecach nie odpali bez gazu lecz jak wyciągnę jedną świecę tak aby miejsce było puste samochód odpali bez gazu.W czasie gdy samochód chodzi na 3 świecach i ręką zatkam wyjście na świecę samochód automatycznie gaśnie.Czy macie państwo jakieś propozycję gdzie mogę szukać przyczyny?



Awatar użytkownika
przemal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: wt wrz 18, 2012 18:29
Lokalizacja: NO

Passat B5 1.8 20V Problem z odpalaniem

Post autor: przemal » wt wrz 09, 2014 17:33

Czy auto było podpinane pod komputer diagnostyczny czy wszystko wymieniane na pałę?


Gran Turismo Iniezione

mati1994231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 08, 2014 16:13

Passat B5 1.8 20V Problem z odpalaniem

Post autor: mati1994231 » wt wrz 09, 2014 17:37

Wymieniałem te części jak tylko na komputerze pojawiły się błędy i je zlikwidowałem wstawiając właśnie te części.Samochód chodził bez problemu,ale po 2 tyg zaczęły się te problemy z jego odpaleniem.



mati1994231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 08, 2014 16:13

Passat B5 1.8 20V Problem z odpalaniem

Post autor: mati1994231 » śr wrz 10, 2014 19:26

Obrazek Czy to jest silniczek krokowy?



feelsyou
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt gru 20, 2013 09:59

Passat B5 1.8 20V Problem z odpalaniem

Post autor: feelsyou » pn wrz 15, 2014 13:35

To jest zawór przestawiania zmiennych faz rozrządu.
A dokładniej to ustrojstwo napina łańcuch synchronizujący wałki rozrządu. Zależnie od stopnia wychylenia zmienia się kąt pomierzy wałkami.


Silnik krokowy jest w obudowie przepustnicy.


Sprawdź cienienie paliwa lub sam regulator. Tu może być problem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości