[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sephitorh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 17:15

[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

Post autor: sephitorh » ndz sie 17, 2014 14:36

Witam wszystkich. Wczoraj zauważyłem że pompa paliwowa poci się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu i dosyć sporo gubi ropki :(
Mam do was pytanie czy dokręcenie tej śruby reguluje dawkę paliwa? Czy konieczne jest wyjmowanie pompy z auta w przypadku takiego wycieku oraz ile to może orientacyjnie kosztować taka naprawa?
Auto to volkswagen golf IV 2000r. ALH
Pozdrawiam was serdecznie i czekam z niecierpliwością na wasze zdanie :)

Obrazek


Witam wszystkich i zapraszam na mojego Bloga poświęconego pracy i programowaniu tokarek ze sterowaniem numerycznym Fanuca.

http://www.cnc-maniak.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

pioterazo77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt lut 04, 2011 23:45
Lokalizacja: Gliwice

[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

Post autor: pioterazo77 » ndz sie 17, 2014 16:33

Miałem u siebie ten sam wyciek.Ta sruba nie reguluje żadnej dawki.Samo dokręcenie nie pomoże.Trzeba ją wykręcić założyć nowy oring i wkręcić z powrotem.Nie trzeba wyciągać pompy, możesz kupić taką specjalną nasadkę i sam ten oring wymienić albo daj zrobić to mechanikowi bo powinna być to dosyć tania usługa.
Ostatnio zmieniony ndz sie 17, 2014 16:37 przez pioterazo77, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

Post autor: munior » ndz sie 17, 2014 16:36

sephitorh pisze:Mam do was pytanie czy dokręcenie tej śruby reguluje dawkę paliwa?
Nie
sephitorh pisze:Czy konieczne jest wyjmowanie pompy z auta w przypadku takiego wycieku
Nie
sephitorh pisze:ile to może orientacyjnie kosztować taka naprawa?
Żadna to naprawa ,odpowiedni klucz ,oring ,ja wymieniam w kilka minut :hmm: Ale znając nasze realia ,to w "serwice bosch ",czy innym podobnym "zakładzie naprawy pomp ",za tak "skomplikowaną "robote ,pewnie będziesz musial zostawić calą czapkę pieniędzy :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

sephitorh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 17:15

Re: [Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

Post autor: sephitorh » ndz sie 17, 2014 20:39

Dziekuje panowie :) jutro oddam auto do mojego mechanika aby bez problemu wymienił ten oring :) wedruje do was karma w postaci "pomógł"
Pozdrawiam.


Witam wszystkich i zapraszam na mojego Bloga poświęconego pracy i programowaniu tokarek ze sterowaniem numerycznym Fanuca.

http://www.cnc-maniak.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

Post autor: ciachotdi » ndz sie 17, 2014 20:56

A macie numery panowie tego oringa czy można go dostać w zwykłym sklepie ?


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

pioterazo77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt lut 04, 2011 23:45
Lokalizacja: Gliwice

[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

Post autor: pioterazo77 » pn sie 18, 2014 12:26

Są do dostania komplety uszczelnień do pompy w cenie ok. 40 do 50zł i w tym ten który cię interesuje , a sam ten oring to najlepiej kupić u pompiarza bo da ci zielony który nie twardnieje z czasem i bez numeru będzie wiedział jaki dać.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[Mk4]Wyciek Paliwa z Pompy

Post autor: munior » pn sie 18, 2014 20:58

pioterazo77 pisze:sam ten oring to najlepiej kupić u pompiarza bo da ci zielony który nie twardnieje z czasem i bez numeru będzie wiedział jaki dać.
W ori komplecie uszczelek "boscha " ,ten oring jest zawsze czarny ...przynajmniej ja nigdy go nie widziałem w innym kolorze ,a kikadziesiąt takich kompletów uszczelek "boscha" przez moje ręce przeszło :hmm: Jest kilka zielonych ,min.największy oring głowiczki ,który sie często rozszczelnia ,szczególnie w starszych pompach ,ale ten o którym mówimy ,zawsze jest czarny ...natomiast ori z pomy ,zwykle wyciągam ten oring w kolorze czerwonym,lub czarnym


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 122 gości