renowacja hamulcy, swap
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
renowacja hamulcy, swap
Hej, witam wszystkich.
Zapewne jest tysiąc wątków o tej tematyce, ale nie potrafie ich znaleźć, więc jeśli już takie są proszę o podesłanie linków.
Posiadam golfa 2, jest to mój pierwszy golf i jestem lekko zielony w temacie hebli. Chcę odbudować całe hamulce, z przodu jest całość z G60 tzn zaciski i tarcze 280, tył bęben i belka z MK3 chcę zrobić z tyłu swap na jak największe tarcze, ale na 4śruby. A więc nasuwają się pytania:
- jakie zaciski na tył, z jakiego samochodu konkretnie? Z golfa 3 skoro jest belka z MK3? Z jakiego modelu?
- jakie tarcze na tył? z tego co się dowiedziałem to 226 największe?
- chcę kupić przewody w stalowym oplocie, w takim razie skoro jest belka z MK3 mam kupić na tył przewody do MK3?
- jaką pompe?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Kamil
Zapewne jest tysiąc wątków o tej tematyce, ale nie potrafie ich znaleźć, więc jeśli już takie są proszę o podesłanie linków.
Posiadam golfa 2, jest to mój pierwszy golf i jestem lekko zielony w temacie hebli. Chcę odbudować całe hamulce, z przodu jest całość z G60 tzn zaciski i tarcze 280, tył bęben i belka z MK3 chcę zrobić z tyłu swap na jak największe tarcze, ale na 4śruby. A więc nasuwają się pytania:
- jakie zaciski na tył, z jakiego samochodu konkretnie? Z golfa 3 skoro jest belka z MK3? Z jakiego modelu?
- jakie tarcze na tył? z tego co się dowiedziałem to 226 największe?
- chcę kupić przewody w stalowym oplocie, w takim razie skoro jest belka z MK3 mam kupić na tył przewody do MK3?
- jaką pompe?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Kamil
renowacja hamulcy, swap
z 3 ,z 4,tarcze 226 bo wieksze mijaja sie z celem,musisz dobrze skonfigurowac pompe z serwem,przewody wyjda jak bedziesz mial konkretne zaciski,czeka cie dlugie lato
renowacja hamulcy, swap
Dzięki za odpowiedź, tzn rozumiem, że
-zaciski z MK3 lub MK4 - jakiekolwiek czy tylko te z wersji na 4 śruby?
-tzn, że przewody do zacisku mk2 są inne niż np. mk3? Czym? Gwintem, wielkością łba?
Gnolf, ja tego składać nie będę, próbuje tylko skompletować wszystko.
Pozdrawiam
-zaciski z MK3 lub MK4 - jakiekolwiek czy tylko te z wersji na 4 śruby?
-tzn, że przewody do zacisku mk2 są inne niż np. mk3? Czym? Gwintem, wielkością łba?
Gnolf, ja tego składać nie będę, próbuje tylko skompletować wszystko.
Pozdrawiam
- Yarros
- Zielony Varia(n)t
- Posty: 495
- Rejestracja: sob paź 11, 2008 22:41
- Lokalizacja: Czernichów ok/Krakowa
- Kontakt:
Re: renowacja hamulcy, swap
Kupuj obojetnie jakie zaciski mk3 gt, gti, mk4, audi TT czy inne. Nie ma roznicy czy beda zaciski z rozstawu 4x100 czy 5x100
Potem kupujesz tarcze od mk3 4x100 (tarcza z piastą jest i łożysko w tarczy)
Pamietaj tez ze potrzebujesz czop pod montaż jarzm. Bo od bebnow nie pasuja.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Potem kupujesz tarcze od mk3 4x100 (tarcza z piastą jest i łożysko w tarczy)
Pamietaj tez ze potrzebujesz czop pod montaż jarzm. Bo od bebnow nie pasuja.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Re: renowacja hamulcy, swap
Yarros pisze:Kupuj obojetnie jakie zaciski mk3 gt, gti, mk4, audi TT czy inne. Nie ma roznicy czy beda zaciski z rozstawu 4x100 czy 5x100
Potem kupujesz tarcze od mk3 4x100 (tarcza z piastą jest i łożysko w tarczy)
Pamietaj tez ze potrzebujesz czop pod montaż jarzm. Bo od bebnow nie pasuja.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Dzięki za konkretną odpowiedź, jeszcze jedno pytanie, jak sie mają przewody hamulcowe, gwinty są takie same w MK3 jak i MK2?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości