Kupiłem samochód (Golf IV Cabrio 1.9TDi) z uszkodzonym silnikiem. Brał olej i ciężko odpalał. Na wysokich obrotach jeździł bardzo ładnie, ale na niskich były problemy. Po wymianie silnika większość problemów zniknęła, ale dalej samochód ciągnie dopiero od 1800rpm.
Po podłączeniu do komputera wychodzi, żer przepływomierz ma inną masę powietrza aktualną od zakładanej. Dopiero przy 1800rpm te wartości się wyrównują. Przepływomierze były już 4 wsadzane, z którymi w innych samochodach problemu nie ma. Instalacja też została sprawdzona więc pozostaje chyba jedynie sterownik silnika. Z tego co widziałem jest wsadzony teraz BOSCH 028 906 021 HB Czy jest możliwość, że ten sterownik jest źle dobrany czy już na pewno jest rozwalony i trzeba wymienić? Można wsadzić z inną końcówką, czy musi być ten HB?
Jeszcze problem jest taki, że nie wiem jakie jest oznaczenie silnika. Jak kupiłem golfa to w dowodzie miał 66kw, ale posiadał dwumase i turbinę ze zmienną geometrią, na której jest tabliczka znamionowa od stk Technik czy jakoś tak. Z kolei nowy silnik jaki kupiłem razem z całym samochodem miał zwykłą turbinę i zwykłe sprzęgło. Wszystko zostało przełożone od starego, tak więc z nowego jest tylko słupek.
Sterownik Silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sterownik Silnika
a ja bym sprawdził czy egr nie jest cały czas w pozycji otwartej
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości