PS nie wiedziałem w jakim dziale umieścić
![Obrazek](http://i.imgur.com/4QXceZC.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/yuvhTKL.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/4uGPdOd.jpg)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
To że trzeba zmienić uszczelnienia,po uprzednim spuszczeniu płynu oczywiścieMattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
W takim układzie,trzeba by było wyjąć koszyczek z zaworem ciśnieniowym z pompy i sprawdzić czy nie jest zabrudzonym. Istnieje prawdopodobieństwo,że zaciął się zawór i za wysokie ciśnienie poszło na układ.Mattpl pisze:poszło kilka uszczelnień.
przewody od wspomagania często ciekną lub się pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową,a dlaczego cieknie ze starości po prostu zacisk nie trzyma.Czyli tylko wymiana tych przewodów załatwi sprawę innej opcji nie ma.Mattpl pisze:Jeśli poci mi się na łączeniach to co to może oznaczać?
A no własnie,autor tutaj musi określić dokładnie miejsce wycieku,bo nie wiemy o jaki łączenia chodzi (choć pisał,że chodzi o uszczelnienia),czy tak jak piszesz,czy łączenie przewodu z pompą,maglownicą itd.areczek0000000 pisze:pocą na zaciskach w miejscu gdzie jest łączenie wąż gumowy z rurką metalową
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości