Dziwne objawy wkręcania się na obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pawel1178
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob wrz 03, 2011 09:37
Lokalizacja: Zamość

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: pawel1178 » wt maja 06, 2014 13:52

Witam silnik to 1.9 TDI AHF 110 km ostatnio zauważyłem dziwny objaw na 1 biegu jest wszystko ok lecz na każdym pozostałym do 2 tyś obrotów jak ja mu daje gazu to on wydaje mi się jak by zaczął się dławić czy coś w tym stylu, zamula i dopiero jak osiągnie 2 tyś obrotów to potem już zaczyna wkręcać się normalnie sprawdzałem i takie objawy ma na każdym biegu. Czy zimny czy ciepły nie ma różnicy, do 2 tyś muli i wydaje się jak by auto zamiast przyśpieszać to zwalniało i dopiero potem ładnie już się wkręca od 2 tyś. Autko zawsze od dołu mi fajnie ciągnęło i nie było tego zamulania.



Sajmon4444
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: Sajmon4444 » wt maja 06, 2014 14:01

Mam podobne objawy u siebie, tylko ze mam 1.9 90km. podłączyłem pod kompa i miałem tam dwa błędy. 16485 i 17965. błędy skasowałem, pojechałem do mechanika co mi podpiął pod innego kompa i nie wykryło znów tych błędów 16485 i 17965. Przejechał się samochodem jak miał kompa podłączonego i od dołu też mi nie łapie przez to nieraz mi przytyka auto i idzie smuga czarna. Najprawdopodobniej ja mam turbinę do przeczyszczenia albo gruchę.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: munior » wt maja 06, 2014 21:55

pawel1178 pisze:Autko zawsze od dołu mi fajnie ciągnęło i nie było tego zamulania.
Hehe ,zwykle przed tym jak się coś zepsuje ,jest dobrze :grin: W twoim przypadku jedyną rozsądną radą ,jest podpiąć vaga i wykonać logi dynamiczne bloku 003 ze wskazaniem z przepływki i 011 z doładowowaniem .Inne rady ,to wróżenie z fusów


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
pawel1178
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob wrz 03, 2011 09:37
Lokalizacja: Zamość

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: pawel1178 » śr maja 07, 2014 13:27

Ok wykonałem dzisiaj logi
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pwl.mk4_172265.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pwl.mk4_172267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/pwl.mk4_172266.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
elemenateur
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 460
Rejestracja: pn lis 19, 2007 14:29
Lokalizacja: SZCZECIN / GŁOGÓW
Kontakt:

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: elemenateur » śr maja 07, 2014 15:14

Sprawdź wężyki podciśnienia, katalizator jest?


NAJNIŻSZE CENY NA OLEJE MOTUL NA FORUM
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
Obrazek
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL

Awatar użytkownika
pawel1178
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob wrz 03, 2011 09:37
Lokalizacja: Zamość

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: pawel1178 » śr maja 07, 2014 15:17

Brak kata



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: munior » śr maja 07, 2014 16:34

pawel1178 pisze:Ok wykonałem dzisiaj logi
Widzę że "programik " jest :chytry: ale z doładowaniem z dołu cieniutko :hmm: i to jest przyczyną "dławienia " ...także do przejrzenia cały układ podciśnienienia ,sterujacy gruszką ...w pierwszej kolejności szczelność króćca ,wychodzącego z vacum pompy


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
pawel1178
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob wrz 03, 2011 09:37
Lokalizacja: Zamość

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: pawel1178 » śr maja 07, 2014 20:39

a no programik jest :D Sprawdzałem dziś jedynie wężyk ten co idzie od gruszki do N75 wciągałem powietrze ale chyba mam za mało pary w ustach bo ile bym nie zaciągnął tak zawsze jeszcze miałem możliwość wciągania powietrza w wężyku i nie wiem czy to tak ma być czy gdzieś jest nieszczelność, robiłem według tych instrukcji http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=460275" onclick="window.open(this.href);return false; kompem sprawdzałem według tego filmiku również i wszystko ok również wskazywał ON OFF więc grucha wciąga i wyciąga się



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: needved » śr maja 07, 2014 22:41

Gdy wszedłeś w grupę 011 i przełączyłeś się na BS sztanga szybko i do oporu się podnosiła tak jak na filmie?



Awatar użytkownika
pawel1178
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob wrz 03, 2011 09:37
Lokalizacja: Zamość

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: pawel1178 » śr maja 07, 2014 22:50

Sztangi nie obserwowałem, ponieważ nie miałem dojścia aby ją zaobserwować z góry silnika



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: munior » czw maja 08, 2014 14:54

pawel1178 pisze:kompem sprawdzałem według tego filmiku również i wszystko ok również wskazywał ON OFF więc grucha wciąga i wyciąga się
pawel1178 pisze:Sztangi nie obserwowałem, ponieważ nie miałem dojścia aby ją zaobserwować z góry silnika
Czy ja dobrze widze ? :bajer: Wywnioskowałeś że gruszka chodzi jak powinna , tylko po wskazaniach ON -OFF w teście BS ? Jeśli tak to :panna: ...chyba przeceniasz możliwości tego prostego sterownika , który robiąc ten test "widzi" tylko pracę n75 ,a nie czy gruszka chodzi ,on nawet nie wie o jej istnieniu :hmm: może jej wogóle nie być ,wystarczy że jest tylko n75 i będziesz w teście widział ON-OFF


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
pawel1178
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob wrz 03, 2011 09:37
Lokalizacja: Zamość

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: pawel1178 » czw maja 08, 2014 17:06

Z tego poradnika który podałem w linku tak wywnioskowałem :helm: na weekendzie będę miał dopiero kanał i możliwość sprawdzenia tego



Awatar użytkownika
pawel1178
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob wrz 03, 2011 09:37
Lokalizacja: Zamość

Re: Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: pawel1178 » czw maja 08, 2014 18:02

Sprawdzilem w kanale ruch sztangi i po odpaleniu auta znikomy jest jej ruch dopiero jak przygazuje lekko drga do gory probowaldm ruszac sztanga aby ja w jakis spsoob moze rozruszac ale nie wiele to dalo i ciezko dosc chodzi ta sztanga przewid sprawdzalem od podcisnienia i jest szczelnie



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Dziwne objawy wkręcania się na obroty

Post autor: needved » ndz maja 11, 2014 10:24

Moim zdaniem zabrudzona geometria bez czyszczenia się nie obejdzie, szukaj mechanika który zna się w temacie i wyszyści turbo. Nie trzeba jej regenerować tylko wyczyścić zmienną geometrię.
Ja za taką usługę biorę 150-200zł
Napisz na swoim forum regionalnym może znajdzie się ktoś w okolicy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości