goracy automat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mildseven
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 00:04
Lokalizacja: LONDON
Kontakt:

goracy automat

Post autor: mildseven » sob lip 08, 2006 16:15

witam!
czy silnie rozgrzany tunel srodkowy w okolicach wajchy i dalej w strone silnika to w automatach normalne czy moze vr6 sie tak mocno rozgrzewa czy moze jednak mam sie zaczynac martfic?
jeszcze co to jest ten thermotronic? raz ziebi innym razem bucha goroncem i wogule slabo dmuchaja nawiewy (wczesniej mialem mk2 i z wentylacja nigdy nie bylo problemu)
i ostatnia sprawa central verszloss cos mi niedomaga zamyka sie pilotem ale otfierac trzeba kluczykiem i jeszcze ostatnio pszestal wspolgrac szyberdach z centralnym wogule nie otwiera ani nie zamyka sie mimo iz na nacisniecie knefla reaguje calkiem normalnie??

PS. ostatnia rzecz jak czesto zdarzaja sie pogfnite listwy progowe (progi sa ok ale te takie listwy czarne sa pozarte troche :(

dzieki :kufel:


CRUISING IS NOT A CRIME

Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » sob lip 08, 2006 16:21

siemka
mildseven pisze:czy silnie rozgrzany tunel srodkowy w okolicach wajchy i dalej w strone silnika to w automatach normalne czy moze vr6 sie tak mocno rozgrzewa czy moze jednak mam sie zaczynac martfic?
wg mnie to sie nie powinno nagrzewac przynajmniej ja tego nie zauwazylem i tak jest u mnie w aucie nie wiem jak w vr6 moze to byc spowodone temperatura jaka panuje na zewnatrz auta i wewnatrz wiesz auto stoi na sloncu wszystko jest nagrzane tak samo deska rozdzielcza kiera i takie tam to tunel tez mogl sie zagrzac szkoda ze nie napisales czy to bylo po tym jak auto stalo na sloneczku w garazu w cieniu podczas ostrej jazdy itp


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
mildseven
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 00:04
Lokalizacja: LONDON
Kontakt:

Post autor: mildseven » sob lip 08, 2006 16:30

w czasie jazdy sie rozgrzewa, moze przez to mi z tej wentylacji cieplo tez bucha?


CRUISING IS NOT A CRIME

Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » sob lip 08, 2006 16:37

mildseven pisze:jeszcze co to jest ten thermotronic? raz ziebi innym razem bucha goroncem i wogule slabo dmuchaja nawiewy (wczesniej mialem mk2 i z wentylacja nigdy nie bylo problemu)
wg mnie jest to rodzaj klimatyzacji zalezy jak ustawisz albo goraco albo chlod albo intensywnosc dmuchania ja tam sie nie znam na klimatyzacji jedynie moge cos takiego zasugerowac
mildseven pisze:w czasie jazdy sie rozgrzewa,
u mnie w czasie jazdy nie zauwazylem takiego problemu zeby sie tunel nagrzewal moze warto to sprawdzic ? masz skrzynke 3 biegowa ? czy juz inne byly montowane ?


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 08, 2006 16:40

U mnie w 2E też się tunel grzał jak licho, w upały to było wkurzające. Dopiero likwidacja katalizatora pomogła. Jest to kwestia złej izolacji temicznej pomiędzy wydechem a podłogą pojazdu. proponuje dopasować pod osłonę blaszaną tłumika w okolicy katalizatora kawałek koca azbestowego.
Termotronic to urządzenie które na podstawie czujnika temperatury umieszczonego na lewo od radia w kratce ustawia odpowiednio nawiewy żeby temperatura była stała. Mam to. Działa do kitu, z opóźnieniem, ale coś tam daje. Dla mnie prawie bezsensowny gadżet. Co do siły dmuchania sprawdź filtr przeciwpyłkowy na podszybiu, potem do obejrzenia klapki od nawiewów w centralnej konsoli.
Co do alarmu jeśli jest dokładany to prawdopodobnie albo nie podaje sygnału na kable sterujące (zielony lub szary w drzwiach) czyli uszkodzony albo źle jest ustawiony czas impulsu sterującego (za krótki), albo coś z połączeniami się poknociło, trudno z tak daleka powiedzieć:)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości