Witam, wiem że zaraz bedzie że było już dużo na ten temat ale jakoś nie mogę znaleść odpowiedzi na moje konkretne pytania.
Zakupiłem MK2 całego jeżdzącego, z zamiarem przekładki silnika 1.6TD do mojego projektu, a mianowicie jest tam 1.8 GU, i teraz moje pytania:
1.Co z układem zasilania? Muszę wymieniać bak i przewody? Jakaś pompka tam idzie?
2.Co z układem wydechowym, mam na Swoim strumiennice i pustą puszkę końcową, mogę ją zostawić czy wrzucić z "dawcy" wydech?
3.Jeżeli nie mam obrotomierza w "dawcy" a zakupiłem licznik od diesla z obrotkiem, co muszę zrobić żeby go podpiąć?
4.Czy muszę sanki (kołyskę) wrzucić z tego dawcy?Czy podejdzie mi TD na łapy z BP? Nie chciałbym wyrzucać mojej bo ma nowe tuleje itd.
5.Co z półosiami, te z TD będą pasowały na piasty z BP?
Z góry zaznaczam że skrzynie daje z diesla.
PS:
Jakby ktoś już robił taki SWAP bądź miał jakąś większą wiedzę prosiłbym o kontakt na priv.
Pozdrawiam.
SWAP 1.8 GU >> 1.6 TD
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- DamianBorek
- I <3 VAG
- Posty: 99
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 18:51
- Lokalizacja: Wrocław
SWAP 1.8 GU >> 1.6 TD
1 było
2 było
3 było
4 było
5 było
Poza tym zadajesz głupie pytania biorąc pod uwagę to że masz całego kompletnego dawce, po prostu wyciągasz silnik ze swojego padła, wkładasz TD bo pasuje na łapy, a potem co nie będzie pasowało, przekręcasz ze TD, i poco po raz milionowy zakładać nowy temat?
2 było
3 było
4 było
5 było
Poza tym zadajesz głupie pytania biorąc pod uwagę to że masz całego kompletnego dawce, po prostu wyciągasz silnik ze swojego padła, wkładasz TD bo pasuje na łapy, a potem co nie będzie pasowało, przekręcasz ze TD, i poco po raz milionowy zakładać nowy temat?
SWAP 1.8 GU >> 1.6 TD
Kolego, łapy beda pasowac, polosie tez, zbiornik zostawiasz z benzyny bo akurat w tym przypadku nie ma pompki paliwa, z elektryki potrzebujesz tylko + na elektrozawor na pompie (ciągniesz go z kabla ktorym w benzynie podłączona była cewka ), reszte czujnikow podlaczas pod wiazke z benzyny. Nie pamietam czy GU mial jeza w kolektorze,a jak tak to mozesz wykorzystac kabel po jeżu na zasialnie swiec, oczywiscie po wymianie przekaznika. jedyny problem mozesz napotkac z wydechem, bo bedziesz musial przelozyc poczatkowy odcinek z diesla. sam przerabialem takie cos w mk2 tyle ze swap z RP na 1.9D. jak o czyms zapomnialem to niech ktos poprawi.
- DamianBorek
- I <3 VAG
- Posty: 99
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 18:51
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości