[mk3] Problem (chyba) w ukladzie kierowniczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

[mk3] Problem (chyba) w ukladzie kierowniczym

Post autor: mkris » pt lip 07, 2006 21:17

Witam Panowie!
Mam pare pytan napewno mi pomozecie za co bardzo dziekuje!

Mianowicie....
1 - na postoju krecac kerownica krotko lewo-prawo slychac jakies stuki,ale gdy tylko zalacze motor stuki unikaja, moje pytanie czy to normalne ze wspomaganie ma jakies luzy ktore po zalaczeniu motora sie kasuja.....

2 - ...gdy krece kierownica (przy zalaczonym motorze) slychac jakies lekke odglos (chyba nie na miejscu) gdy znowu skrece (mocny skret) znowu ten odglos jak by cos pracowalo po czym ustaje,wspomaganie wedlug mnie nie chodzi super,nie mam porownania ale wydaje mi sie ze powinno chodzic troszke lepiej,ale moze to winna ze pasek jest troszke za luzny! pompa wyglada na nowa.

3 - jak jade juz samochodem obojetnie z jaka predkoscia mam wrazenie jak by kierownica chodzila na lewo - prawo co tez wedlug mnie nie powinno sie dziac...

Sorrki za chaotyczne pytania,do pomocy nie sciaga mnie z ulicy moge puscic kierownice i jedzie samochod prosto i dodam jeszcze ze prawy wachacz ma peknieta gume,za tydzien chce caly go wymienic,ale zadane przeze mnie pytania chyba do konca nie dotycza wachacza.....

Dzieki za odpowiedzi i dorady!!!



Awatar użytkownika
M@rcus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: M@rcus » pt lip 07, 2006 22:00

1. powiadasz stuki, a jak chwycisz za kiere i pociągniesz ją do siebie i odepchniesz to też czuć delikatny luz i owy stuk? jeśli tak to poluzowała Ci się śruba którą jest skręcony uchwyt stacyjki do kolumny, taka z urwanym łbem.
2. cieżko mi powiedizeć co to za odgłos bo go nie słyszę ale czy to nie jest czasem odgłos pracy pompy wspomagania? jeśli skręcisz koła na maxa w jedną strone i na maxa bedziesz kierę 3mal to będzie wtedy też słychać pracę pomy sprawdz czy to to.
3. Lewo i prawo? mówisz że nie ściąga? czyli trzepie kierą? może masz za dużo powietrza, bądz za mało w kołach i też na nierównościach majta kółkiem. Jakie masz ciśnienie w gumach?
Niewiem czy coś pomogłem, ale na początek mi na myśl przyszły owe rzeczy.



mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » pt lip 07, 2006 23:04

1 - tego to niesprawdzalem,jutro zaraz sprawdze i dam znac,gdyby to mialo byc to co piszesz to nie problem,tylko dlaczego sie uspokaja jak zalacze tylko motor...

2 - zapewnie to jest pompa,jak skrece na max'a i jeszcze troche ;) slychac ja,ale ma ja az tak slychac ze przy mocnym skrecie nawet ja slysze przy pracujacym silniku?
nie mozna jakos pompa sterowac,np.przeplyw oleju?

3 -
M@rcus pisze:czyli trzepie kierą?
tak,na wolnych obrotach skaka,podczas ruszania z jedynki nasila sie skakanie pozniej juz ustaje i tylko te wrazeie (raczej prawdziwe) na rece prawo - lewo?
M@rcus pisze:Jakie masz ciśnienie w gumach?
takie jakie mi pisze na klapce ze wlewu paliwa,nie pamietam :shock:
M@rcus pisze:Niewiem czy coś pomogłem, ale na początek mi na myśl przyszły owe rzeczy.
a ja na poczatek juz Ci dziekuje!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 185 gości