Witam!
Golf 4 2000 r ALH
Chciałem opisać swój problem z klimatyzacją jakiś czas temu ok 3-4 mc rozszczelniła mi się klimatyzacja poszła chłodnica. Więc nadszedł dzień naprawy wiec chłodnica wymieniona w dniu wczorajszym. Dziś miałem jechać ją nabić a tu niespodzianka koło kompresora przestało się kręcić jeszcze dwa dni temu wszystko chodziło. Kolega który mi wymieniał chłodnice mówi że mogło pójść łożysko. Kolejna sprawą jaką zauważyłem jest to że po przekręceniu kluczyka nie włącza mi się nawiew od razu tylko muszę kliknąć przycisk zwiększający prędkość wiatraka bez względu na jaka prędkość był ustawiony przed zgaszeniem. Na VAGu nie ma błędów a test klimatyzacji wykazał 444 00 (czyli jak dobrze wyczytałem brak błędów)
I tu moje pytanie
1. co może być przyczyną zatarcia się koła sprężarki
2. czemu tak działa climatronic jestem przekonany że wcześniej było tak że jak gasiłem silnik na 1 biegu nawiewu to po ponownym uruchomieniu odpalał na 1 biegu.
Proszę o pomoc
Problem z Climatronikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Problem z Climatronikiem
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Climatronikiem
prawidłowo - przy ustawieniu na AUTO prędkość wiatraka jest zależna od temperatury wewnątrz samochodu, temperatury za nagrzewnicą i temp pod filtrem ppyłkowym.bieniek1984 pisze:Kolejna sprawą jaką zauważyłem jest to że po przekręceniu kluczyka nie włącza mi się nawiew od razu tylko muszę kliknąć przycisk zwiększający prędkość wiatraka bez względu na jaka prędkość był ustawiony przed zgaszeniem.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Problem z Climatronikiem
grg474, jest ustawione na ECON ale nie robi różnicy sprawdzałem już na każdej opcji i nic. Dodam że nadal nie mam odczynnika w układzie.
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości