1.9 d Nie wchodzi na obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marzec39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 09, 2014 01:17

1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: marzec39 » czw sty 09, 2014 01:25

Witam mam problem z polo 1.9 d 96r pompa lucasa a mianowicie auto pali bardzo dobrze ale wogóle nie da się dotknąć pedału przyśpieszenia auto się duśi i gaśnie filtr nowy nie wiem już gdzie czego szukać możliwe że pompa padła?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: Michał_1977 » czw sty 09, 2014 08:53

Było już o tym,ale jeszcze raz napiszę,po czym przesunę do zsypu.
Jeżeli stało się to po montażu pompy do silnika,sprawdź te 2 śruby,którymi przykręca się przewody paliwowe do niej.Ta z napisem OUT ma być na powrocie.
http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

marzec39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 09, 2014 01:17

1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: marzec39 » pt sty 10, 2014 12:12

Pompa była wymieniana z tego właśnie powodu po wymianie na drugą pompę jest tak samo nie wchodzi na obroty recę oipadają.

Nikt nic nie pomoże dodam że samochód przed awarią był słaby potem zgasł i pali od kopa strasznie dymi na czarno na biegu jałowym tylko dotknąć dzwigienki od pompy auto gaśnie zauważyłem że paliwo się zatrzymuje w przewodzie prowadzącym do pompy podłanczałem dziś autocoma był jeden błąd ale się usuną po odpaleniu auta znowu to samo żadnych błędów immo działa czujnik temperatury działa rozrząd na punktach kąt wtrysku przyśpieszałem opużniałem bez zmian nie wchodzi na obroty a chodzi w miarę ładnie na biegu jałowym ręce opadają.

Dziś kupiłem nowy zaworek na powrót bez zmian teraz zapala i gaśnie nawet na wolnych obrotach chodzić nie chce.



spatz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr maja 23, 2012 20:58

1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: spatz » pt sty 10, 2014 17:19

marzec39 pisze:1.9 d 96r pompa lucasa a mianowicie auto pali bardzo dobrze ale wogóle nie da się dotknąć pedału przyśpieszenia auto się duśi i gaśnie filtr nowy nie wiem już gdzie czego szukać możliwe że pompa padła?
specyficzna pompa i jeszcze połączona z elektroniką simensa w vw to rzadkość i do tego problematyczna , ja osobiście wywalił to ustrojstwo i boscha wrzucił



marzec39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 09, 2014 01:17

1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: marzec39 » pt sty 10, 2014 18:03

Ale dwie pompy i taka sama awaria dla mnie to dziwne już już sam nic wymyśleć nic nie mogę. ta druga to używana kupiona nie była sprawdzana przed montażem.



spatz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr maja 23, 2012 20:58

Re: 1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: spatz » pt sty 10, 2014 20:10

marzec39 pisze:Ale dwie pompy i taka sama awaria dla mnie to dziwne już już sam nic wymyśleć nic nie mogę. ta druga to używana kupiona nie była sprawdzana przed montażem.
raczej problem w przyłączach i okablowani , tu masz co jest w /na ece / pompie / silniku
:popcorn:
nie podam ci wartości tych elementów za dużo czasu i nie zajmuje się tym rodzajem pomp nie moja bajka , info znajdziesz tam gdzie pompy występowały
Ostatnio zmieniony pt sty 10, 2014 21:28 przez spatz, łącznie zmieniany 1 raz.



marzec39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 09, 2014 01:17

1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: marzec39 » pt sty 10, 2014 21:25

Podłączyłem Autocoma był jeden błąd z pompy ale się usuną potem było odpalane i ponownie autocom brak kodów usterek czujnik temperatury działa jak by był jakiś zawór pierdyknięty to powinien komputer pokazać próbowałem na ostro dwa z nich i działają trzeci dotykałem i czuć że działa

Pompa wygląda dokładnie tak

ObrazekObrazekObrazek



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 d Nie wchodzi na obroty

Post autor: Michał_1977 » sob sty 11, 2014 08:24

marzec39 pisze:pompa lucasa
Nie miałem z tym dziadostwem nigdy do czynienia i nie chcę mieć,ale wiem ,że odpowietrzyć to cholerstwo,to trzeba mieć nerwy ze stali... :banghead:
marzec39 pisze:zauważyłem że paliwo się zatrzymuje w przewodzie prowadzącym do pompy
Pompa ewidentnie zapowietrzona.Zainwestuj w ręczna pompkę do paliwa,zainstaluj ją na wężu zasilającym między filtrem a pompą i podpompuj do oporu i po odpaleniu pompuj powoli,aż zacznie wchodzić na obroty,a następnie szukać miejsca gdzie łapie powietrze.

marzec39, problem problemem,ale poczytaj jeszcze regulamin,bo już zaczynasz "sadzić kwiatki"- nie piszemy posta pod postem! W górnym prawym rogu każdego posta masz okienko EDYTUJ i z niego trzeba korzystać.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 153 gości