MK3 Chce zeby sygnał był po wyłączonej stacyjce-UWAGA BABY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

MK3 Chce zeby sygnał był po wyłączonej stacyjce-UWAGA BABY

Post autor: Igor1 » sob cze 24, 2006 17:36

Jade z bratem jego MK III GTI TDI stajemy na przejezdzie przed nami babka w 206, wyłącza zapłon no bo pocigu jak nie ma tak nie ma. Po 30 sekundach patrzymy a kobieta nie chciała stać i zawraca najpier włącza wsteczny na pełnym gazie brat na sygnał a tu cisza, nie zdążył przekrecic stacyjki a tu łup, przekreca stacyjke naciska sygnał jest i po 2 s. wytzreliły 2 poduszki. No cóż babka mówiła ze jak cofała nie patrzyła w lusterka-"bo przecież mówiła ze 30 sekund temu nikogo za nia nie było i cofała na pamieć" ale czemu na całą pi...dę???? Tłumaczyła się zę trzeba było trabnąć. Wiec szkody są ale jak zrobic zeby sygnał był i po wyłączonej stacyjce-chyba tak lepiej :grrr:
P.S babka bląd 23 lata i juz 4 miesiące prawojazdy należy jej się :ass: :green_fuck: :grrr:
Musze uchronic swoje MK III przed takimi babskami wiec pomóżcie :crazy:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 24, 2006 17:49

Wypnij kabel sterowania przekaznika sygnału wepnij ten styk bezpośrednio do akumulatora i tak samo kabel sygnału kolor czarno zółty i wepnij go tak samo pod akumulator oba kable co wypniesz wepnij pod plus akumulatora albo pod inne miejsce gdzie jest cały czas napięcie



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob cze 24, 2006 17:52

A nic sie nie popieprzy jak ominę przekażnik, może to jest zabezpieczenie żeby nie wyładował sie aku??????



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 24, 2006 17:53

bo sterowanie klaksonem jest minusem przycisk w kierownicy a z niego kabel koloru brązowo niebieskiego a zabezpieczenie klaksonu to bezpiecznik F13

[ Dodano: 24 Cze 2006 17:55 ]
Nie ominiesz przekaznika jak sie boisz bezpośrednio z akumulatora to wepnij pod jakis bezpiecznik na którym jest napięcie bez stacyjki

[ Dodano: 24 Cze 2006 17:57 ]
bo orginalnie podłączone to jest do lini nr 15 gdzie jest napięcie po stacyjce a Ty go wepniesz do lini 30 gdzie jest napięcie bez stacyjki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości