Początek kąta wtrysku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gum89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 18, 2013 13:49

Początek kąta wtrysku.

Post autor: gum89 » pn lis 18, 2013 14:16

WITAM MAM PROBLEM Z GOLFEM 3 1.9 TDI 90 KONI 94 ROK
A wiec tak wymienilem w Aucie pompe wtryskowa czy jak to sie tam zwie , komplet wtryskow
Zostaly one dobrze ustawione zgodnie z komputerem i programem do Wv jezdzilem okolo 3 tygodni bez problemu po czyn znow mi sie przestawilo zaczol ciezko palic na zimnym silniku i strasznie kopcic na bialo jaka jest tego przayczyna Ps. nie mam juz sily do tego auta;D bardzo bym prosil o jakas pomoc z gory dziekuje:)) rozmawialem z znajomym mechanikiem i mowil ze moze byc przyczyna taka ze przestawila sie jakas dolna zebatka pod rozzadem albo cos z walem ja nie znam sie na tym nie jestem mechanikiem prosze o pomoc by zas niepotrzebnie pplacic za cos co pomoze mi tylko na jakis czas chce dojsc do ladu z tym autem.



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

POCZĄTEK WTRYSKÓW

Post autor: barto125 » pn lis 18, 2013 15:11

Klin na wale może się kończyć, albo nie dokręciłeś jakiejś śruby. Rozbierz rozrząd i ustaw ponownie na znaki, później korekta kąta wtrysku Vagiem i powinno być ok.



gum89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 18, 2013 13:49

POCZĄTEK WTRYSKÓW

Post autor: gum89 » pn lis 18, 2013 15:31

tak juz bylo robione za pierwszym razem rozzad byl przestawiony o jeden zabek i mechanik wziol i zalozyl tak jak powinno byc i byl ustawiany poczatek wtryskow. Jezdzilem bez problemu okolo 3 tygodni i znow sie posralo srobki wszystkie sa podokrecane bo ten co mi robil z tym autem jest strasznie dokladny



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

POCZĄTEK WTRYSKÓW

Post autor: barto125 » pn lis 18, 2013 15:38

Klin na wale do sprawdzenia.



gum89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 18, 2013 13:49

Początek kąta wtrysku.

Post autor: gum89 » śr lis 20, 2013 13:12

a powiedzcie mi by to sprawdzic to trzeba wyciagac silnik czy jak ( nie jestem mechanikiem i nie mam zielonego pojecia jak to mam zrobic) i prosil bym byscie powiedzieli ile to by mnie kosztowalo tak pi razy drzwi z gory dziekowa:))



Awatar użytkownika
zawa44
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51

Początek kąta wtrysku.

Post autor: zawa44 » śr lis 20, 2013 15:58

sprawdzenie klinu to tylko tyle że zdejmujesz koło pasowe na wale odkręcając i ściągaczem je, tyle że jeśli nie masz chociaż pobieżnego pojęcia o mechanice to nawet nie dotykaj. w warsztacie to raczej za sprawdzenie / wymiane klinu zapłacisz tyle co za robocizne bo klin to kawałek metalu tj koszta niewielkie


kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą

gum89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 18, 2013 13:49

Początek kąta wtrysku.

Post autor: gum89 » pn lis 25, 2013 17:33

powiem wam co jeszcze zauwazyłem auto po zagrzaniu zaczyna pracowac normalnie czyli poczatek wtrysku powraca na swoja pozycje a jesli jest zimny to nie ma go wgl na skali zbajomy mowil mi ze to moze byc od pompy przyczyna co wy sadzicie o tym ?;>



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości