Nietypowa zamiana: ASV na AGR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

alonso44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 16, 2013 00:27

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

Post autor: alonso44 » sob lis 16, 2013 00:48

Witam,
mam bliźniacze auto czyli Leon z 2002r z silnikiem ASV i niestety ciągle borykam się z problemem zapieczonych kierownic w turbinie.
Chciałbym zostawić sobie to auto bo bo jest pewne i dużo razem przeszliśmy, że tak powiem :grin:
Mam taki plan: zamiana turbiny z ASV na AGR, tylko jak się za to zabrać?
W ASV jest N75, sterowanie podciśnieniem itp a w AGR jest WG i tu pytanie do Was:
co trzeba usunąć co dodać i jak to zgrać żeby wszystko działało jak z fabryki?
pozdrawiam i mam nadzieję, że pomożecie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

Post autor: Michał_1977 » sob lis 16, 2013 08:05

alonso44 pisze:niestety ciągle borykam się z problemem zapieczonych kierownic w turbinie
Ktoś Ci to robi na odpieprz,albo jeździsz po emerycku.Coś trzeba zmienić.
alonso44 pisze:co trzeba usunąć co dodać
Podciśnienie to jedno,ale trzeba jeszcze ECU zmienić lub wgrać soft.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

Post autor: italiano_83 » sob lis 16, 2013 15:27

alonso44 pisze:alonso44
Poszukaj w dziale speed/tdi już taki wątek był omawiany - fakt, że w drugą stronę, ale to bez znaczenia skoro, aby działało trzeba wymienić wykonać identyczne czynności.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Nietypowa zamiana: ASV na AGR

Post autor: przemlin » sob lis 16, 2013 21:28

Załuż turbine kkk z bpx-a lub asz albo atd/axr.. te turbiny sie nie zapiekają, np taką
http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-sea ... 08501.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak zalożysz z bpx lub asz trzeba zrobic korekte softu bo to wieksze suszary od tej która masz.
pzdr



alonso44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 16, 2013 00:27

Re: Nietypowa zamiana: ASV na AGR

Post autor: alonso44 » sob lis 16, 2013 21:51

OK dzięki za odpowiedzi.
Co do mojego stylu jazdy to rzeczywiście jeżdżę po emerycku, czy w tym przypadku turbo firmy KKK(gdzieś już czytałem, że się nie zapiekają) rzeczywiście się sprawdzi?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości