Ja pierdziu!...

Po co to zbędne paplanie?
Jak ktoś chce ustawiać VAGiem,to ustawia VAGiem,jak zegarem,to zegarem.Wszystko zależy od tego,czym się dysponuje.Proste? Proste
Peweek pisze:odkręciłem przewody i tą mało śrubkę gdzie wkręca się przejściówkę
Pompa z pewnością w jakimś stopniu została zapowietrzona,ale uważam,że nie to jest bezpośrednią przyczyną problemu z rozruchem.Domyślam się,że niczym nie zabezpieczyłeś wtryskiwaczy,oraz króćców przy pompie i prawdopodobnie dostało się jakieś obce ciało,które może blokować rozpylacz.
Nie mniej jednak,powinieneś spróbować go odpowietrzyć.Jeśli nie pomoże,to trzeba wyjąć wtryskiwacze i skontrolować na próbniku.Być może nie obejdzie się bez czyszczenia.
Jeżeli nic innego nie ruszałeś,to nie widzę innej opcji.
wronek1 pisze:kat wtrysku w tdi sie ustawia poprzez poluzowanie pompy i przesowanie jej do przodu lub do tylu... a nie czujnikiem zegarowym ...
Aha,czyli luzujesz pompę,popychasz ją w przód,w tył,przód,w tył,przód,w tył,przód,w tył,przód,w tył i tak do 6-go grudnia,aż św.Mikołaj przyniesie Ci odczyt Twoich ustawień w prezencie,tak?
Chyba logiczne jest,że samo pchnięcie pompy w przód lub w tył,nie świadczy o poprawnym ustawieniu kąta wtrysku,tylko trzeba się czymś kierować,a w tym przypadku jest to VAG lub czujnik zegarowy.
Skoro zaczynasz coś pisać,to rób to z głową,albo nie rób tego wcale.