Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr paź 30, 2013 08:00

Witajcie :) Jak w temacie mój silnik 1.4 16v akq kopci z rury wydechowej przy ponad 4 tys obrotów i czuć spalony olej. Co może być tego przyczyną?



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: Fafik258 » śr paź 30, 2013 08:20

Jak na niebiesko to pierścienie olejowe i uszczelniacze



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr paź 30, 2013 09:27

bardziej podchodzi mi to pod czarny kolor XD



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: Fafik258 » śr paź 30, 2013 10:28

xXAdiXx pisze:bardziej podchodzi mi to pod czarny kolor XD
Zła mieszanka, ale znając 1.4 na pewno wpierdziela olej



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr paź 30, 2013 10:58

a no zre go jakies 0.8 l na 1000km ale ja oszczednie nie jezdze xD



ozzy1979

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: ozzy1979 » śr paź 30, 2013 16:15

Jaki masz tam olej?



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr paź 30, 2013 17:20

10w40 castrol



ozzy1979

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: ozzy1979 » śr paź 30, 2013 19:31

xXAdiXx pisze:10w40 castrol
Wylej ten syf, zalej Mobila 1 5W50 lub lepiej Agipa 5W50 Eurosports (poprzedzonego płukanką). Ten syf zwyczajnie nie wyrabia przy butowaniu. Klasa 10W40 nie nadaje się do butowania. Potwierdza się jednak opinia o Castrolu, że to słaby olej. Z doświadczenia wiem, że nawet hiper klasa 10W60 w wykonaniu Castrola wymieka przy 5W50 Mobila.



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » pt lis 01, 2013 18:46

a czy 5w50 nie jest troszkę za rzadki ?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5942
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: grg474 » sob lis 02, 2013 10:24

jeśli ci wpierdziela przy 4tys obrotów to zrób jedno doświadczenie - rurę odmy przedłuż i wsadź do jakiejś bańki po oleju (wąż nie może zostać załamany tylko zagięty) a tam gdzie wchodziła rura do filtra wąż zakorkowany. I przjedź ze 100km faktycznie z dużą prędkością obrotową. Jeśli tyle co ubędzie to będzie w bańce oleju to silnik do roboty a nie jakieś tam oleje 5W50 czy 10W60


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
dr.house
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: pn lut 06, 2012 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: dr.house » sob lis 02, 2013 21:17

Mam ten sam silnik, pracowal na 5w50 na 10w40 i jest to samo, tak jak pisze grg474, tylko remont


Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ

ozzy1979

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: ozzy1979 » ndz lis 03, 2013 12:31

xXAdiXx pisze:a czy 5w50 nie jest troszkę za rzadki ?
Kolego - troszę poczytaj o olejach, nie będę tłumaczył po raz setny pewnych rzeczy. "Rzadki" to jest XXW20.



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » pn lis 04, 2013 23:04

Witajcie ponownie zobaczę to z tym wężem. Mam rozumieć że jak bedzie olej w bańce to wina bedzie lezec po stronie pierścieni a jak nie to po stronie uszczelniaczy ?



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » pt lis 15, 2013 09:42

Sprawdziłem ten wąż i troszkę tego oleju było 3 setki a ogólnie dolalem 1 l dostał konkretnie po garach przy tych 1000km. więc co to może być ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości