Czy korozja w komorze silnika to normalne?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy korozja w komorze silnika to normalne?
Witam !!! Szukam do kupienia Golfa 1,9 TDI 96-97r. i większość które widziałem mają korozję pod maską na wszystkich metalowych elementach (śruby,belka, przewody metalowe, zaczepy do przewodów, złącza, obejmy na przewodach gumowych itp.). Moje pytanie jest takie, czy to normalne w Golfie tym roczniku ,czy poprostu nie trafiłem jeszcze na zadbany egzemplarz. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Golfów. Hej
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Mam z 94 i tez bez korozji..dziechu pisze:mam 96 i nie ma zadnej korozji.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- marekos
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontakt:
Ja mam to samo, wszystkie elementy stalowe mają nalot rdzy, a obudowa rozrusznika to tragedia, elementy żeliwne mają tylko taki lekki nalot. Ta rdza to chyba normalka bo przecież silnik niczym nie jest chroniony przed korozją i jego temperatura osiąga znaczny poziom to sprzyja korozji. To też może świadczyć o tym że z silnika nie ma wycieków oleju.
[img]http://img113.imageshack.us/img113/6610/img23312uz2.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
- Lokalizacja: podkarpackie
- Kontakt:
Mój mk III 95 ma tak samo tzn. sporo korozji na wiekszości stalowych elementów. Silnik być może był myty w Niemczech bo w Polsce na pewno nie. Ja zrobiłem nim 27 000 km w 8 miesięcy i żadnych wycieków nie ma. Mysle że one tak mają chociaż poprzednie mkIII 1.9D z 93 r miał 225 000 i silnik wyglądał jak nowy. Zero rdzy i zero wycieków, ale wogole to te do 95 roku miały chyba lepsze zabezpiecznie antyorozyjne i ogolną odporność na rdze!!
Rdza w komorze silnika może najprawdopodobniej oznaczać, że samochód długo stał zwłaszcza w zimie np. w komisie. Potrafi wszystko skorodować łącznie z elementami zawieszenia itp. Wystarczy nawet kilka miesięcy na taki efekt.
Także lepiej jeżdżony samochód niż "stojak komisowy"
A co do nalotu na pomalowanych elementach (wygląda to jak glony i faktycznie strach że po powodzi) to spotkałem się z opinią że to może być stara konserwacjia typu wosk czy coś.
Także lepiej jeżdżony samochód niż "stojak komisowy"
A co do nalotu na pomalowanych elementach (wygląda to jak glony i faktycznie strach że po powodzi) to spotkałem się z opinią że to może być stara konserwacjia typu wosk czy coś.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości