[mk2] 1.3NZ regulacja obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] 1.3NZ regulacja obrotów
Witam mam pytanie gdzie jest sruba do regulacji obrotów,silnik chodzi caly czas na podwyzszonych obrotach faluje,zauwazylem ze kazda świeca jest inna czy to ma znaczenie niedawno kupiłem auto dzieki bardzo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[mk2] 1.3NZ regulacja obrotów
Zmierz mu kompresję. Regulujesz zawsze dwoma śrubami - zasada podobna jak w gaźniku, czyli śrubą od składu CO na przepływomierzu i tą od obrotów na zespole wtyryskowym. Regulację wykonyjesz z odpiętą lambdą mierząc skład spalin w rurce pomiarowej z kolektora wydechowego. Musi być sprawny zawór podnoszacy obroty na zimnym silniku - szczegóły na forum. Musi być sprawny czujnik temperatury - niebieski. Musisz być pewien właściwego ustawienia rozrządu i wyprzedzenia zapłonu. Jeśli się upewnisz że to wszystko jest sprawne to dopiero bierz się za regulację.
Opisując zachowanie silnika typu falowanie obrotów zawsze wyszczególniaj czy takie objawy usterkowe są na zimnym, czy na ciepłym , czy w każdej temperaturze silnika.
Opisując zachowanie silnika typu falowanie obrotów zawsze wyszczególniaj czy takie objawy usterkowe są na zimnym, czy na ciepłym , czy w każdej temperaturze silnika.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[mk2] 1.3NZ regulacja obrotów
a więc tak
1 silnik czy zimny cz ciepły w kazdej temperaturze faluje na obrotach
2 sondy nie mam zadnych kabli chyba jest strumienica
3 czujnik temepratury pokazuje na zimnym silniku 1.75 ohma
4 zapłon ustawiałem na słuch było lepiej lecz potem nie mogłem odpalic
1 silnik czy zimny cz ciepły w kazdej temperaturze faluje na obrotach
2 sondy nie mam zadnych kabli chyba jest strumienica
3 czujnik temepratury pokazuje na zimnym silniku 1.75 ohma
4 zapłon ustawiałem na słuch było lepiej lecz potem nie mogłem odpalic
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[mk2] 1.3NZ regulacja obrotów
dawson31, to nie wiem za bardzo czego można wymagać, może i bez sondy pochodzi ale sonda w tym silniku ma być, czujnik temperatury ma mieć na zimno kilka kilomów, więc podając wartość pomyliłeś się lub masz go zepsutego.
Ustawianie zapłonu na słuch - na słuch to jak na oko - chłop w szpitalu umarł. Rób po kolei wszystkie naprawy i regulacje jak należy bo jak potem coś nie gra to się tyle usterek zbiera że już nie wiadomo co robić. Nie masz sprzętu pewnie ale to nie są koszty: zmierzyć kompresję, ciśnienie oleju ustawić zapłon za parenaście zeta a dopiero potem pozostałe regulacje, kontrola zaworu regulującego obroty przepływiomierza itd. Prostszego wtrysku nie znajdziesz w vw jednakżę próbując kombinować byle jak sukcesu nie osiągniesz.
Ustawianie zapłonu na słuch - na słuch to jak na oko - chłop w szpitalu umarł. Rób po kolei wszystkie naprawy i regulacje jak należy bo jak potem coś nie gra to się tyle usterek zbiera że już nie wiadomo co robić. Nie masz sprzętu pewnie ale to nie są koszty: zmierzyć kompresję, ciśnienie oleju ustawić zapłon za parenaście zeta a dopiero potem pozostałe regulacje, kontrola zaworu regulującego obroty przepływiomierza itd. Prostszego wtrysku nie znajdziesz w vw jednakżę próbując kombinować byle jak sukcesu nie osiągniesz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości