Spadek obrotow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Spadek obrotow
Witam . Szukałem trochę na ten temat coś znalazłem ale nie jestem pewny czy to na pewno to dlatego postanowiłem założyć temat . Wiec problem polega na obrotach mojego golfa 3 a objawia sie to w ten sposob gdy mam odpalony samochod i chodzi na biegu jałowym wlacze swiatla jest ok z obrotami okol 900 .Ale gdy wlacze dmuchawę z 1 na 4 od razu spadek obrotow na 500 lub gdy wjezdzam do bramy i zaczynam hamowac i obroty stana na 900 i skreca kierownica wtedy nagle spadek obrotow do okolo 500 i po 3 s. wracaja na 900. Na postaju tez sie tak dzieje ale żadko . Problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku . Na zimnym problemu nie ma . Akumulator mam nowy 54 A a altelnator 90 A ( poniewaz nie znalazlem innego a zakladalem wspomaganie wiec stary nie pasowal na nowa łape ) Mozecie cos doradzic . Pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
- Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
- Kontakt:
Spadek obrotow
Po prostu masz za dużo pozakładane i na wal co powoduje spowolnienie silnika. Mniejsze kolo załóż na wal do napędu całego osprzętu i powinno pomoc ewentualnie mniejszy alternator.
SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE
Spadek obrotow
trche mnie zaskoczyles bo ja myse ze to regulator napiecia . wczoraj bylem u elektromechanika i ladowanie 13,7 za male
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
- Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
- Kontakt:
Spadek obrotow
mierzyl na alternatorze czy na akumulatorze?
SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Spadek obrotow
adam3046, trzeba wyjasnić kwestię alternatora, elektryk powinien zmierzyć ładowanie z włączonymi wszystkimi odbiornikami prądu i dopiero jeśli wówczas napięcie wyraźnie spadnie to usterka altka jest pewna. Bo 13.7 to tylko nieznacznie za mało, jeśli takie napięcie utrzymuje się po obciążeniu odbiornikami to nie powinno wywoływac takich objawów. Jesli zabawa z alterantorem nic nie wyjaśni to po prostu silnik na wilnych obrotach niema siły uciągnąc osprzętu, najczęsciej winna jest niewłaściwa zwykle zbyt uboga mieszanka (sonda, TPS, czujnik temperatury, dziurawa podstawa wtrysku) , albo może być błąd w ustawieniu rozrządu. Wydajność alternatora niema tu nic do rzeczy, nie będzie stawiał większego oporu w normalnych warunkach pracy, dopiero po pełnym obciążeniu odbiornikami co jest nieralne chyba ze jakieś potężne audio włączysz, porada żeby zmieniać kółko pasowe tej jest trochę z kosmosu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Spadek obrotow
Paweł Marek , Ja mierzyłem akumulator swoim miernikiem i gdy miałem wszystko wyłączone to pokazywało 13,9 a gdy włączyłem coś to od razu spadek na 12,9 . Czujnik temp. nowy czujnik tps dobry sonda miala zwarcie do masy zostalo to naprawione
Spadek obrotow
Wymienilem Czujnik temp na lepszy i regulator i to nie pomoglo odpialem wtyczke sondy labdy pochodzil troche bez tego na benzynie a pozniej wpiałem i jest dobrze jak narazie !!!!!!!! Zamykam temat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości