Nierówna praca 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nierówna praca 2E
Witam,
powoli sie zaczynam poddawac z moim gofrem... Od pewnego czasu sobie dość długo stał, bo auto ma byc robione typowo pod zloty. Wyeminiłem:
-kable NGK
-kopulke, palec Beru
-swiece Beru
Problem jest taki, że silnik zle chodzi, szarpie, gaśnie. Jedzie się np na 2 biegu i kula sie na 2k obrotach i auto szarpie. Na wolnych tryma sie 2k obrotow i nierowno sie trzymają. Auto chodzi bez roznicy po wypieciu czujnika temp na krućcu, przepływki, sondy lambda.
Kiedyś miałem problem taki, że auto szarpało strasznie na wysokich obrotach, ale elektryk powiedział, że sterownik do wymiany. Wziałem od kolegi, bo miał wsadziłem auto zaczeło chodzic dobrze. Podobnie było z TPS, wyszło na Vagu ,ze bachniety, po wyemianie auto zaczeło chodzi ( szarpał w tedy).
Miałem gaz II gen BRC, teraz już nie ma butli, wszystkie kable z wiazki z ECu sa juz wypiete. Więc jak by to powiedziec, auto chodzi już czysto na sterowniku z benzyny (DIgifant). Musiałem tez przelutowac na nową przepływke z listwy wtryskowej, bo na starej zmieniała sie praca jak się nią ruszało.
Bardzo prosze o pomoc, bo zaczyna mi juz brakowac siły do tego silnika. Ten weekend cały zkumplem spedziłem i sie poddaliśmy ... A do ele się boje zawozić, bo w okolicy sa rzeźbiarze, naprawiając psują co innego ...
A tutaj film z pracy silnika: http://www.youtube.com/watch?v=WJ3Aejac ... e=youtu.be
powoli sie zaczynam poddawac z moim gofrem... Od pewnego czasu sobie dość długo stał, bo auto ma byc robione typowo pod zloty. Wyeminiłem:
-kable NGK
-kopulke, palec Beru
-swiece Beru
Problem jest taki, że silnik zle chodzi, szarpie, gaśnie. Jedzie się np na 2 biegu i kula sie na 2k obrotach i auto szarpie. Na wolnych tryma sie 2k obrotow i nierowno sie trzymają. Auto chodzi bez roznicy po wypieciu czujnika temp na krućcu, przepływki, sondy lambda.
Kiedyś miałem problem taki, że auto szarpało strasznie na wysokich obrotach, ale elektryk powiedział, że sterownik do wymiany. Wziałem od kolegi, bo miał wsadziłem auto zaczeło chodzic dobrze. Podobnie było z TPS, wyszło na Vagu ,ze bachniety, po wyemianie auto zaczeło chodzi ( szarpał w tedy).
Miałem gaz II gen BRC, teraz już nie ma butli, wszystkie kable z wiazki z ECu sa juz wypiete. Więc jak by to powiedziec, auto chodzi już czysto na sterowniku z benzyny (DIgifant). Musiałem tez przelutowac na nową przepływke z listwy wtryskowej, bo na starej zmieniała sie praca jak się nią ruszało.
Bardzo prosze o pomoc, bo zaczyna mi juz brakowac siły do tego silnika. Ten weekend cały zkumplem spedziłem i sie poddaliśmy ... A do ele się boje zawozić, bo w okolicy sa rzeźbiarze, naprawiając psują co innego ...
A tutaj film z pracy silnika: http://www.youtube.com/watch?v=WJ3Aejac ... e=youtu.be
Old volkswagens don't die they get lower
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
Nierówna praca 2E
Sprawdzaliście silnik krokowy moze on jest zanieczyszczony i proponował bym sprawdzic swiece czy ceramika nie jest pęknieta.
Miałem kiedys podobny przypadek i była to ceramika na świecy ale twój jest problem jest gorszy
Miałem kiedys podobny przypadek i była to ceramika na świecy ale twój jest problem jest gorszy
Nierówna praca 2E
Krokowy jest wypucowany. Ja jestem vag świrem i mam wypucowane pod maska Świece pisałem, że sa nówki i są ok. Dzisiaj byłem u elektryka i nie ma błędów na vagu, sonda lezy, czujnik temp wody lezy, tak samo przeplywka. Jak pisałem chodzi jak by w trybie awaryjnym ... Coś jest nie tak z komunikacją sterownik - czujniki (lambda, czujnik temp i przepływka). Świece sa czarne, zalewa go, muli itd
Old volkswagens don't die they get lower
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
Nierówna praca 2E
oglądając filmik i to co na pisałeś to sprawdził bym ustawienie zapłonu. Na odpietym czujniku temperatury przekrecił lekko kopułka w lewo lub w prawo.
Nierówna praca 2E
Zapłon sprawdzany to nie to ...
Old volkswagens don't die they get lower
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Nierówna praca 2E
przekaźnik nr 30 sprawdź/przelutuj/podmień
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- hermes1984
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nierówna praca 2E
Jest wypolerowana wiec ot raczej nie ona Dzisiaj sonde wsadzilem inna bo stara najpierw 0,6V potem spadalo i zostawalo na 0,2V. Musze tylko uszczelnic wydech bo zapomialem pasty, jutro sie ogarnie i mam nadzieje ze bedzie dzialac wszystko na nowo
Old volkswagens don't die they get lower
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości