Witam, w moim Mk4 mam problem z 3 szybami. Z każdą szybą problem jednak jest inny:
1) Szyba kierowcy - czasami przy zamykaniu zatrzymuje się na 3/4 wysokości i muszę przytrzymać przycisk aby się domknęła.
2)Szybka Pasażera - przy otwieraniu i zamykaniu wydaje bardzo dziwny dźwięk. Buczy najgłośniej w okolicy polowy wysokości.
3)Szyba tylnia za kierowcą - nie otwiera się w ogóle - słychać że mechanizm działa - można szybę ręcznie zepchnąć na dól - zamykanie działa prawidłowo.
Moje pytanie - gdzie można to naprawić ? jaki rodzaj serwisu obsługuje takie usterki ?
A może ktoś zna warsztat w okolicach Gliwic w którym mi to naprawią ?
Pozdrawiam
Łukasz.
Naprawa szyb.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Naprawa szyb.
bez rozebrania 3 się nie obejdzie , 1 i 2 przeregulować. Kto ci to zrobi nie wiem - my robimy sami
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Naprawa szyb.
W 1 i 2 może być jakieś tarcie powodujące te objawy.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
Naprawa szyb.
1 i 2. jesli szyba przy zamykaniu zwalnia to tak jak koledzy pisza. Odkrecic delikatnie szybę na ślizgach, ustawić względem uszczelek drzwiowych i przykręcić. 25min roboty.
3. podejrzewam ze spadla linka z rolki nawijajacej. trzeba wszystko demontowac, wiec i roboty jest troszke wiecej. ok 1h
3. podejrzewam ze spadla linka z rolki nawijajacej. trzeba wszystko demontowac, wiec i roboty jest troszke wiecej. ok 1h
Naprawa szyb.
No niestety nie mam takich zdolności manualnych i każda próba naprawy przezemnie kończy się połamanymi spinkami czy jakimiś elementami plastikowymi.
Co do 1 i 2 wystarczy ściągnąć tapicerkę ? jest tam dostęp do regulacji ? Czy muszę również ściągnąć blachę pod tapicerką? W koło tej blachy jest takaś pianka/uszczelka czy ta uszczelka jest na stałe ? i ulega uszkodzeniu po ściągnięciu tej blachy ?
Co do 1 i 2 wystarczy ściągnąć tapicerkę ? jest tam dostęp do regulacji ? Czy muszę również ściągnąć blachę pod tapicerką? W koło tej blachy jest takaś pianka/uszczelka czy ta uszczelka jest na stałe ? i ulega uszkodzeniu po ściągnięciu tej blachy ?
Naprawa szyb.
nielukashpvp pisze:Czy muszę również ściągnąć blachę pod tapicerką?
pod dużymi czarnymi zaslepkami - opuść szybę i jak pod tymi zaślepkami pojawią się śruby to zatrzymaj opuszczanie i możesz regulowaćlukashpvp pisze:jest tam dostęp do regulacji ?
mi się jeszcze nie zdarzyło żeby uległa uszkodzeniulukashpvp pisze:czy ta uszczelka jest na stałe ? i ulega uszkodzeniu po ściągnięciu tej blachy ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości