Jestem nowym użytkownikiem forum, o niedużym doświadczeniu z autami, mam nadzieje że pomożecie mi dopieścić swoje autko.
Jest to 2-drzwiowy VW Jetta II, z silnikiem 1.6 i gaznikiem Pierburg 2E, oraz instalacją LPG Lovato. Skrzynia 5-biegowa. Po zakupie wymieniłem u znajomego mechanika:
- filtr gazu
- filtr powietrza
- olej i filtr oleju
- czujnik oleju (ciekł)
- pasek rozrządu
- gaźnik (poprzedni nie chciał za nic jeździć na benzynie, tylko odpalał)
- sprzęgło (ślizgało się)
- guma przy jednym z przegubów (była rozerwana)
Sprawdziłem też świece i ciśnienie w cylindrach (14,13,11,14)
Autko jeździ, ale póki co nie radzę sobie z następującymi problemami:
1. Wieszający się elektrozawór
Czasem gdy zgasze go rozgrzanego, nie chce się odpalić na gazie lub na gaz przełączyć. POmaga puknięcie go z gury młotkiem lub kluczem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
2. moc
Tu jest największy ból... Zdecydowałem się na zakup większego auta i z większym silnikiem by miało charakter uniwersalny, bo do pracy dojeżdżam przez miasto, a czasem jade 450KM w trase. Na pierwszych 3 biegach auto jako tako idzie (po wymianie sprzęgła na 1 biegu nawet zbiera asfalt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
3. brak stabilności powyżej 90KM/h
Autko zaczyna fruwac po drodze na wyższych prędkościach, zbieżność jest w porządku, winne może być wyważenie kół? Proszę o podpowiedź
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z góry dziękuję wszystkim za podpowiedzi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
p.s. jedyne co udało mi się odczytać z silnika: 026103373f