[MK3 1Z] Czy to na 99% przeplywka?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
[MK3 1Z] Czy to na 99% przeplywka?
Witam
Kilka dni temu auto stracilo kopa, vmax tylko 130 i czarne chmury za mna, spalanie ok, zaplon tez. Wypialem przeplywke - czarne chury znikly. Czy wiec moge byc pewny ze to przeplywka skoro po wypieciu przestal dymic? Jestem w trasie a VAGa to w polu moge szukac a jechac tak slimacznie to juz nie moge... wole sklep znalezc i kupic druga ale jesli nie ona to bym sie @#$%^&&* - pytam tylko o ta chmure.. Pilne!!!
Pozdro
Gitner
Kilka dni temu auto stracilo kopa, vmax tylko 130 i czarne chmury za mna, spalanie ok, zaplon tez. Wypialem przeplywke - czarne chury znikly. Czy wiec moge byc pewny ze to przeplywka skoro po wypieciu przestal dymic? Jestem w trasie a VAGa to w polu moge szukac a jechac tak slimacznie to juz nie moge... wole sklep znalezc i kupic druga ale jesli nie ona to bym sie @#$%^&&* - pytam tylko o ta chmure.. Pilne!!!
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Witam.
U mnie jeszcze przepływka nie siadła nigdy ,ale jak odłączyłem ją to auto zrobiło się bardzo mułowate (jak zwykły diesel ) i w ogóle nie chciało jechać tak na każdym biegu . Jeśli tak masz ,że nie przyspiesza nawet na jedynce i jest zamulony to najprowdopodobniej jest to przepływka (tak według mnie )
pozdrawiam
damcio151
[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 16:10 ]
a co do chmury dymu , to jeśli odpiąłeś przepływke i przetało dymić to bardzo prawdopodobne że to właśnie ona (gdy podpięta dymi , gdy odłączona nie dymi) .Takie moje zdanie
pozdrawiam
damcio151
U mnie jeszcze przepływka nie siadła nigdy ,ale jak odłączyłem ją to auto zrobiło się bardzo mułowate (jak zwykły diesel ) i w ogóle nie chciało jechać tak na każdym biegu . Jeśli tak masz ,że nie przyspiesza nawet na jedynce i jest zamulony to najprowdopodobniej jest to przepływka (tak według mnie )
pozdrawiam
damcio151
[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 16:10 ]
a co do chmury dymu , to jeśli odpiąłeś przepływke i przetało dymić to bardzo prawdopodobne że to właśnie ona (gdy podpięta dymi , gdy odłączona nie dymi) .Takie moje zdanie
pozdrawiam
damcio151
Gitner, jesli auto ma muła w całym zakresie obrotów to moze to byc przepływomierz tymbardziej ze po podstawieniu wartosci domyslnych jest lepiej, batory to oczywiscie wynik zbyt małej ilosci powietrza - posprawdzaj jeszcze cały dolot czy nie ma jakiejs nieszczelnosci, a co do przepływki to faktycznie musisz miec pecha jesli odleciała bo te pierburgi są niemal wieczne.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Corvax co do nieszczelnosci - 2 dni przed upadkiem przy ostrym przyspieszaniu slyszalem szum jakby wlasnie powietrze - nigdy tego nie bylo - myslalem ze to turbo slychac - potem szum ustal (tzn nie ma go bo i kopa tez nie ma) i pojawila sie chmura.. no ale jak wspomnialem teraz bez przeplywki z tlumika czysty dymekCorvax pisze:Gitner, jesli auto ma muła w całym zakresie obrotów to moze to byc przepływomierz tymbardziej ze po podstawieniu wartosci domyslnych jest lepiej, batory to oczywiscie wynik zbyt małej ilosci powietrza - posprawdzaj jeszcze cały dolot czy nie ma jakiejs nieszczelnosci, a co do przepływki to faktycznie musisz miec pecha jesli odleciała bo te pierburgi są niemal wieczne.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Witam ponownie
Niestety nie udalo mi sie nic jeszcze rozebrac, wrocilem na wypietej przeplywce. Spojrzcie na fotki, znalazlem usyfione miejsca wg mnie spowodowane ta awaria. Jakie wnioski teraz?
![Obrazek](http://img54.imageshack.us/img54/1613/18fx2.th.jpg)
Na tej fotce zaznaczylem: na dole sa dwa weze w oplocie metalowym - jeden z nich na pewnym odcinku ma osiadla sadze - skads tam wlasnie wali, poza tym z lewej zaznaczylem rurke ktora cala jest upackana jakby smarem / olejem
![Obrazek](http://img211.imageshack.us/img211/2941/21gu1.th.jpg)
Tu widac zasyfiona od dolu do polowy ta aluminiowa oslone.. czekam na wasze sugestie - aaa tak wogole to moj IC przy dolnej rurze do niego wchodzacej / wychodzacej jest zasyfiony olejem.. moze w tygodniu poloze sie pod auto.. studiuje etke i zdejmowanie zderzaka..
Pozdro
Gitner
Niestety nie udalo mi sie nic jeszcze rozebrac, wrocilem na wypietej przeplywce. Spojrzcie na fotki, znalazlem usyfione miejsca wg mnie spowodowane ta awaria. Jakie wnioski teraz?
![Obrazek](http://img54.imageshack.us/img54/1613/18fx2.th.jpg)
Na tej fotce zaznaczylem: na dole sa dwa weze w oplocie metalowym - jeden z nich na pewnym odcinku ma osiadla sadze - skads tam wlasnie wali, poza tym z lewej zaznaczylem rurke ktora cala jest upackana jakby smarem / olejem
![Obrazek](http://img211.imageshack.us/img211/2941/21gu1.th.jpg)
Tu widac zasyfiona od dolu do polowy ta aluminiowa oslone.. czekam na wasze sugestie - aaa tak wogole to moj IC przy dolnej rurze do niego wchodzacej / wychodzacej jest zasyfiony olejem.. moze w tygodniu poloze sie pod auto.. studiuje etke i zdejmowanie zderzaka..
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
jezeli masz batorego to gdziesz jest nieszczelnosc w ukladzie dolotowym u mnie zaczely sie przecierac rury w miejscu gdzie ida one od silnika i w dol do IC na szczescie w pore to zauwarzylem i zabezpieczylem
sciagniecie zdzerzaka jest banalne odkrec srubki w nadkolu chyba klucz 8, na zderzaku masz sruby 8 ki po odkreceniu ciagnij zderzak do siebie, zsunie sie z bocznych wspornikow, jak juz zdejmiesz oblukaj dobrze IC sprawdz czy jest szczelny, mozesz go sobie dobrze wyczyscic z nadmiaru oleju i radiator z kurzu i sufu
sprawdzales czy wogole wirnik w turbo sie obraca ?
sciagniecie zdzerzaka jest banalne odkrec srubki w nadkolu chyba klucz 8, na zderzaku masz sruby 8 ki po odkreceniu ciagnij zderzak do siebie, zsunie sie z bocznych wspornikow, jak juz zdejmiesz oblukaj dobrze IC sprawdz czy jest szczelny, mozesz go sobie dobrze wyczyscic z nadmiaru oleju i radiator z kurzu i sufu
sprawdzales czy wogole wirnik w turbo sie obraca ?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wg mnie nieszczelnosc musi byc gdzies w okolicy miejsc zaznaczonych na fotce - bo tego syfu nie bylo - to sa spaliny..BruceLee30 pisze:jezeli masz batorego to gdziesz jest nieszczelnosc w ukladzie dolotowym u mnie zaczely sie przecierac rury w miejscu gdzie ida one od silnika i w dol do IC na szczescie w pore to zauwarzylem i zabezpieczylem..
Tego nie sprawdzalem jeszcze - ale jak tam dojsc aby sprawdzic?sprawdzales czy wogole wirnik w turbo sie obraca ?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
najlepiej VAG iem ..a bez kompa:Tego nie sprawdzalem jeszcze - ale jak tam dojsc aby sprawdzic?
mozna odkrecic przy turbo i zakrecic wirnikiem, ew na laczkach elastycznych przy turbo prawdzic czy twardnieja z chwila wzrostu V obrotowej jednak jak bedzie nieszczelnosc w ukladzie to raczej to nie zadziala
[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 2:53 pm ]
jezeli myslisz ze to w tych miejscach jak pokazales na fotach to moze wez kogos niech pogazuje i sprawdz czy to z tych miejsc powinno byc cos slychac, widac, czy czuc
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
polukaj jeszcze w miejscu gdzie ten lacznki elastyczny laczy sie z zawprem od recylkulacji spalin jest to laczone na uszczelki moze ktoras z nich ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
oleju ci nie ubywa ?HellMan pisze:Ja mam podobnie usyfione u dołu te aluminium od 30kkm (jak go kupiłem to już tak było). Bardzo proszę osoby obeznane o próbę diagnozy czym to może być spowodowane.Gitner pisze:Wg mnie nieszczelnosc musi byc gdzies w okolicy miejsc zaznaczonych na fotce - bo tego syfu nie bylo - to sa spaliny..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości