problem z podciśnieniem silnik 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z podciśnieniem silnik 1.8
Witam wszystkich !
Szukałem po innych tematach lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na mój problem. Byłem szczęśliwym posiadaczem silnika 1.8 75km z oznaczeniem AAM po mimo tego ze bardzo lubił sobie pobrać oleju. Postanowiłem go zmienić i wsadziłem 1.8 88km o oznaczeniu RP po czym pojawił się dość duży problem z wolnymi obrotami (szarpie i nie równo pracuje). Prawdopodobnie wina leży złego podłączenia podciśnienia. Czy mógłby ktoś mi opisać jak dokładnie ma być to zrobione w dobrym porządku ?
Pozdrawiam!
Szukałem po innych tematach lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na mój problem. Byłem szczęśliwym posiadaczem silnika 1.8 75km z oznaczeniem AAM po mimo tego ze bardzo lubił sobie pobrać oleju. Postanowiłem go zmienić i wsadziłem 1.8 88km o oznaczeniu RP po czym pojawił się dość duży problem z wolnymi obrotami (szarpie i nie równo pracuje). Prawdopodobnie wina leży złego podłączenia podciśnienia. Czy mógłby ktoś mi opisać jak dokładnie ma być to zrobione w dobrym porządku ?
Pozdrawiam!
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
problem z podciśnieniem silnik 1.8
moge ci opisac 1.8 abs 90km.z podstawy wtrysku wychodzi wezyk ktory prowadzi do kopuly nad wtryskiem. obok niego z kopuly wychodzi drugi ktory idzie do filtra powietrza. z podstawy wtrysku wychodzi troche grubszy i prowadzi do filtra weglowego ktory znajduje przy prawej lampie.sprawdz jeszcze weza podcisnienia serwa.jak bedzie nie szczelny to tez bedzie kulal a przy okazji sprawdz jeszcze czy nie dostaje lewego powietrza
problem z podciśnieniem silnik 1.8
Dzięki wielkie ! mam jeszcze taki mankament który tyczy się spadaniem obrotów podczas skręcania, wydaje się normalne obciążenie przez wspomaganie ale aż mi gaśnie.
Myślałem nad przyspieszeniem zapłonu ale nie wiem czy to jest dobry pomysł.
Myślałem nad przyspieszeniem zapłonu ale nie wiem czy to jest dobry pomysł.
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
problem z podciśnieniem silnik 1.8
mozesz sprobowac ale nie za duzo bo beda zawory graly.jak mu minimalnie przyspieszysz to bedzie mial wyzsze obroty.sprawdz jeszcze stan kopulki bo moze jest nadpalona i ma slaba iskre.jak chodzi to chodzi ale pod obciazem slabnie
problem z podciśnieniem silnik 1.8
Po dobrym podłączeniu wszystkiego wyszło ze na pierwszym tłoku z prawej strony nie ma ciśnienia, myślę że głowica do uszczelnienia, wymiana zaworów i pierścieni. Po tej operacji będzie miał równą prace
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
problem z podciśnieniem silnik 1.8
tloki zawsze liczy sie od rozrzadu czyli nie masz cisnienia na czwartym.czyli tak czy tak to musisz robic remont ale wydaje mi sie ze tylko glowica jest winna bo moglo wypalic zawor.jesli reszta cisnienia jest ok to raczej nie pierscienie bo one zuzywaja sie rownomiernie i bral by olej jak twoj 1.8 aam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości