[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » sob lip 20, 2013 07:06

witam

troche mi sie wczoraj nudzilo a ,ze mialem jakis blad zwiazany z czujnikiem stukowym ktos mi napisal zeby sprawdzic rozrzad,faktycznie byl przestawiony o 2 zabki do przodu u gory kolo znaku OT ,przestawilem go zeby sie kreska pokrywala z OT ale tez ruszylo mi sie kolko od aparatu zaplonowego. juz tgo nie ruszalem ,zadzwonilem po szwagra ,przyjechal ustawil mi rozrzad ale powiedzial ze nie ustawia sie na OT tylko kropka ma sie pokrywac z powierzchnia glowicy i tak ustawil i reszte tez na znaki co sa na obudowie plastikowej.

prawie rozrusznik wylatywal a auto nie odpala.

okazalo sie ,ze brak iskry ( wczesniej nad aparatem jest taki krociec z czujnikiem temp i tam saczyl mi sie plyn ,troche lecialo,wymienilem oring i juz jest ok ale troche plynu z woda polecialo kolo aparatu zaplonowego ) byc moze sie zrobilo jakies zwracie ? nie wiem

auto na linke i do domu ,tam walczylismy 2 dni zeby znalezc iskre ,mierniki i inne cuda podlaczane i na krotko jakos on cos robil ze iskra przed aparatem byla tzn podlaczal jakas zarowke i do masy i do aku i ruszal wtyczka przy aparacie i iskra byla dosc mocna, a jak normalnie podlaczyl przewod i krecilem rozrusznikiem nic ,zero czego kolwiek ,nawet juz sie poswiecilem i zlapalem za przewod WN on krecil i nic nie podawalo.

3 cewki sprawdzone i nic zero iskry ,bezpieczniki wszystkie sprawne ,na vagu zero bledów, immo to nie ma ,mial jakies odciecie zaplonu na przycisk i go odlaczylem i kable zwralem ( zeby wykluczyc ten pstryczek )

zero reakcji

auto to mechanika pojechalo znowu na lince ,mechanior stawia na cewke ,ze modul padniety .hmmm 3 cewki i wszystkie padniete ? 1 jest ori starego typu ,2 jest temic tez ori , i 3 jest jakas nowa jan mor taka mialem i tez nie dziala ?

chyba ze aparat zaplonowy sie zrypal i nie bedzie podawac iskry ? ale dlaczego jak w golfie mk2 podlacze pod cewke przewod i dotkne do glowicy i zakrece i jest iskra a tu nie ma ? cuda jakies .

nie mam bladego pojecia o beznyniakach ,zawsze mialem diesla i tam takich cudow nie bylo ale ropa za droga dlatego kupilem auto na bezn-gaz.i teraz mnie ktos kaze za to. :(

prosze o pomoc co sprawdzic ,wymienic ?


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » sob lip 20, 2013 12:05

:(


nie ma mnie

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: 21Golfista21 » sob lip 20, 2013 13:53

coś z rozrządem ulepszyliście.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » sob lip 20, 2013 15:27

ale co ma rozrzad do ikry? W golf2 mialem przestawiony rozrzad o pol walu i iskra byla


cewke podlaczylem do znajomego golfa i odpalil.czyli cewke mozna wykluczyc.byc moze aparat zaplonowy padl. ale jak podlacze do miernika do wartosci skacza takze aparat wydaje sie byc sprawny.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 21, 2013 23:52

Sprawdziliśccie czy iskra jest na kablu od cewki do rodzielacza? Jeśli jest to ustawienie aparatu do poprawki. I typ silnik bo 94 to może już AGG ma czujnik wału i trochę inna historia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » pn lip 22, 2013 10:06

no wlasnie nie ma iskry na cewce do kopulki ,by najmniej po zblizeniu do masy nic nie widac. czujnika walu chyba niema ,bo szukalem pod silnikiem i kolo filtra oleju bo tam podobno jest ,ale nic takiego nie ma ani kabli,jedynie stukowiec jest.
dzis znajomy sprawdzil moj aparat zaplonowy i aparat nie dziala,czujnik halla zrypany i cewka padla ,wymienione na sprawne ale dalej nie ma iskry, moze to ma jakies odciecie od alarmu ? niby jest jakis lipny alarm ze jak np jak otworze klape tyl po zamknieciu auta to trabi. ciekawe gdzie jest czujnik od tego i centralka ?

znajomy mi mowil ze bedzie sprzwdzal kabel po kablu az to znajdzie.zar az do niego jade zeby zobaczyc co tam na dlubal.

a to jak by byl agg to by nie bylo iskry jak by mial cos wspolnego z czujnikiem walu ?


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » pn lip 22, 2013 16:10

po wlaczeniu stacyjki iskra sie pojawia i jak klemra ruszam to iskra z przewodu idzie na 2cm nawet do masy nie dotykajac.to bardzo dziwne.do tego krecac aparatem z przewodem wn nie ma iskry. Czyzby zwarcie jakies?


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » pn lip 22, 2013 22:03

podpowie ktos bo ja poleglem


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » wt lip 23, 2013 09:54

mechanik zlazl przyczyne ale nie chcial powiedziec co bylo.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » czw lip 25, 2013 14:38

císnienie na garach po 7-8bar troche malo ale powinien odpalic.ale dalej niechce odpalic .
Mam pytanie. Te gorne kolo walka ma byc ustawione na ot czy na kropke w plaszczyzne glowicy? Bo na kropke bylo i odpalal przed awaria. Niby zalapuje jak wstrzykne paliwo do cylindrow.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » pt lip 26, 2013 09:29

niestety zadne porady na nic sie przydaly.

przewod ten zielony od aparatu sie przepalil.

spalila sie cewka i aparat tez sie zrypal

teraz mam podlaczone na krotko aby auto jezdzilo i jezdzi ale tylko na gazie ,bo na beznynie odpala ale po sekundzie gasnie.
Przelecialem wszystkie bezpiecznki i przekazniki wygladaja na sprawne ,nic nie wypalone.

wie ktos co zrobic aby podlaczy jak w oryginale bez gazu zeby jezdzil na beznzynie .komputerk od gazu mam odlaczony ,nie chce tego ustrojstwa ,najwyzej bede jezdzic na samej beznynie bo ten gaz mnie juz wk... ale ten trup tylko na gazie chce jezdzic .


nie ma mnie

Awatar użytkownika
piotrek.radom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
Lokalizacja: Radom

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: piotrek.radom » pt lip 26, 2013 09:47

Na jakiej podstawie twierdzisz , że aparat się zrypał? Gdyby aparat padł to byś nawet na gazie nie jeździł. Podjedz na szrot kup cewkę i podjedz do jakiegoś innego ogarniętego mechanika( co to za mechanik, który nie chce powiedzieć co się zepsuło w twoim samochodzie???? :shock: ) niech sprawdzi ustawienie rozrządu i sprawdzi aparat zapłonowy oraz wyreguluje zapłon. Mi w tym tygodniu padł aparat i na środku ronda skończyła się jazda i na PB i na LPG.



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: speckom » pt lip 26, 2013 10:50

ale aparat juz wymienlem sobie sam i cewke,auto jezdzi tylko na gazie ,na beznynie ani rusz ,odpala tylko na chwile na sekunde i gasnie.wszystko podlaczone na krotko bo sterownik od gazu sie zrypal ,chce to teraz podlaczyc jak fabryka dala zeby jezdzil na beznynie jak bedzie odpalal i jezdzil na beznynie to nowa instalacje gazu bede zakladal bo ta co jest to porazka.beda mi sekwencje zakladac.

do tego nie dziala mi obrotomierz ,miga kontrolka leju(czujniki sprawne ) i kable przy sondzie lamda byly pozrywane ( juz naprawione ) ale dalej nie odpala na beznynie.

chetnie bym sie dowiedzial jak go zrobic aby przywrocic instalacje do orygonalu zeby jezdzil na beznynie bo wiem ze to cos z elektryka w kablach jest pomieszane,bo przed awaria tego wszystkiego auto normalnie jezdzilo i na tym i natym.


juz chyba wiem dlaczego robi tak na beznynie ,środkowy kable od aparatu ten zielony chyba ma coś w tym wspolnego i ona jak rozdziela iskre to chyba cos tam rozdziela lub przerywa wtrykiacze,cos takiego bo ja aparatem krecilem przed tymi cudowaniami to tak jak by wlasnie wtryskiwacze sie otwieraly ,cos jest namieszane w instalacji ,ten paprok mechanior to naprawde cudak. nic prawie nie zrobil a mnie 250zl skasowal ,juz mu nic nie mowilem bo jak bym ja mial czas to bym sobie to sam zrobil a tak musze dochodzic teraz wszystkiego co tam na dłubał.

jedynie rozrzad dobrze ustawil i tyle.

wcisnal mi kit ,że klin sie scial na wale a we 3 nie moglismy tego kolko odkrecic... nawet jak by sie scial to kolo przy tak doje...ymi srubami by sie nie ruszylo.
juz szukalem silnika i tak go kiedys wymienie ale najpierw musze doprowadzic do ladu te kable bo choinka jest porobiona.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Sebus_500
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 11:41

[2.0 8v gti 94r] po ustawieniu rozrzadu zniknela iskra

Post autor: Sebus_500 » pt lip 26, 2013 19:52

A jak przełączysz na benzyne to pompkę paliwa słychać?? Nawet jeśli słychać to sprawdź ciśnienie na niej i czy je trzyma(tzn. czy nie ma gwałtownych spadków)jak paliwo będzie,iskra w odpowiednim momencie i ciśnienie na baniakach w porządku to musi chodzić,no chyba że jeszcze coś dalej z układem paliwowym coś się dzieje...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości