przekaźnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

przekaźnik

Post autor: dziomal » pt sty 14, 2005 23:24

do czego służy ten "przekaźnik", bo jest wyciągnięty i wszystko niby działa ???? :hmm:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn sty 17, 2005 13:26 przez dziomal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » sob sty 15, 2005 18:02

Przekaźnik to to raczej nie jest, a głośniczek sugeruje, że może sygnalizator niewłączonych świateł????? Ale tak naprawdę to nie wiem.



Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » pn sty 17, 2005 10:59

wiem że występuje akustyczny sygnalizator krytycznego spadku ciśnienia oleju, ale tego nie widziałem.Ten by pasował na taki wlaśnie sygnalizator a z ciekawości mógłbyś podać skąd go wyciągnąłeś tylko precyzyjnie bo nie lubię odpowiedzi że ze skrzynki bezpieczników i przekaźników :chytry:



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » pn sty 17, 2005 12:46

Precyzyjnie to ja nie wyciągałem tego przekażnika i nie wiem gdzie on był dokładnie. Sam też mam opis przekaźników i było by po problemie gdybym wiedział gdzie on siedział. Jest kilka wtyków gdzie by pasował. Musze dorwać innego passata i zrobić przegląd gdzie siedzi ten przekaźnik.

Na płytce tego cusik jest uC ST6210, kwarc 8M.
Okrągłe cos wlutowane w płytke ma 4 nóżki i jest na nim napisane:
SPX 3040A
M9138



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » wt sty 18, 2005 18:34

Na płytce przekaźników pasuje on do numerków:
1 - A/C Control Module Relay -...
3 - ECM Power Supply -...
12 - Fuel Pump Relay -pompa paliwa...

Co oznaczają te nazwy po polsku?????????



Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » wt sty 18, 2005 18:59

12- to na pewno przekaźnik pompki paliwowej
Mały kwadratowy niebieski powinien być.
Miałem z nim problemy ale już przeszło
Ten na zdjeciu to nie wydaje mi się przekaźnikiem prądowym bo była by jakaś cewka i styki
ale z ciekawości będę śledził temat bo człowiek coś zawsze się dowie



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » wt sty 18, 2005 20:11

Jest tam jakiś numer od vw?



Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » wt sty 18, 2005 20:20

na fotce widać że 117



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » wt sty 18, 2005 21:21

numery na "przekaźniku":
117
05 3401 00
357 906 121

Ciągle pisze przekaźnik z przyzwyczejenia, bo obudowa wygląda podobnie.



Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » śr sty 19, 2005 01:03

zobacz tutaj http://www.vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?p=42527#42527 i czy masz wolne pole R9 trochę nieudolnie przetłumaczone jako dźwięcznik ale zapewne sygnalizaror i to może być to



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » śr sty 19, 2005 12:35

Czy na 100% ten opis jest taki sam jak w passacie ?
Pod R9 to nie wejdzie, tylko pod R1, R3, R12. Ktoś się pomylił i wsadził go pod inne miejsce i się spalił. Po rysach na blaszkach najbardziej pasuje pod R3.



Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » śr sty 19, 2005 12:46

Tego to ja niestety nie zagwarantuję ale wydaje mi się że nie powinno być różnicy



Awatar użytkownika
Petergo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 12:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Petergo » śr sty 19, 2005 12:49

R12 tak jak pisałem wcześniej być nie może bo bez niego był nie ujechał bo on załącza pompkę paliwa i jest mniejszy niebieski



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 19, 2005 12:51

dziomal pisze:numery na "przekaźniku":
117
05 3401 00
357 906 121

Ciągle pisze przekaźnik z przyzwyczejenia, bo obudowa wygląda podobnie.
Edek mówi:
[357 906 121]
VW Passat/Santana 88-91; 92-93,
silnik AAZ
Sterownik recylkulacji spalin,
gniazdo przekaźnika: 3


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości