niecałkowite hamowanie tył GOLF III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

niecałkowite hamowanie tył GOLF III

Post autor: bartmich3 » sob cze 10, 2006 17:10

co trzeba zrobić zeby zaczeło hamować tak jak trzeba ??
byłem na przeglądzie i hamulec z przodu jest dobry a z tyłu nie ! wiem ze układ jest jednostopniowy, czy może być powietrze w układzie i stąd słabe hamowanie ?

szczeki tył i przód ideał !!!!!!


o co tu biega ??



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob cze 10, 2006 17:18

bartmich3 pisze:co trzeba zrobić zeby zaczeło hamować tak jak trzeba ??
byłem na przeglądzie i hamulec z przodu jest dobry a z tyłu nie ! wiem ze układ jest jednostopniowy, czy może być powietrze w układzie i stąd słabe hamowanie ?

szczeki tył i przód ideał !!!!!!
Nie rozumiem , co to znaczy że hamulec z tyłu jest nie dobry???? Napisz konkretniej co sie dzieje , albo podaj wartości z pomiaru sił hamowania kół osi przedniej i tylnej.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Thomas_07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: Thomas_07 » sob cze 10, 2006 17:37

Słyszałem że z tyłu znajduje się regulator siły hamowania. Zależnie od tego jak obciążony jest samochod z taką siłą hamuje tylna oś. Myśle że dlatego taka różnica.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob cze 10, 2006 18:41

bartmich3 pisze: układ jest jednostopniowy
Co miałeś na myśli??? Układy nie dzielą się na stopniowe tylko w zależności od ilości obwodów (zresztą inne niż dwuobwodowe nie są dopuszczalne)

[ Dodano: Sob Cze 10, 2006 18:43 ]
bartmich3 pisze:czy może być powietrze w układzie i stąd słabe hamowanie ?
Ale oczywiście że może być zapowietrzony, ale faktycznie napisz co miałeś na myśli jako zły hamulec - co wyszło na tym przeglądzie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

greg

Post autor: greg » sob cze 10, 2006 18:51

jedno pytanie - co z ręcznym też jest słaby? jeśli też to albo samoregulatory nalezy sprawdzić a skoro szczęki ok zobacz stopień zużycia bębna a dopuszczalne jest 1mm na srednicy czyli 0,5mm z jednej strony.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz cze 11, 2006 12:03

Thomas_07 pisze:regulator siły hamowania.
korektor hamowania w ramach sprostowania jesli chodzi o niego poszukaj wstecz troszkę napisałem o nim



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości