Siema
Podczas swapa wstawiam u siebie ABS. Chciałem dorzucić też korektor siły hamowania na tył bo trochę za szybko się tyłek blokuje ale pojawiły się głosy, że korektor hamowania w układach z ABS jest zbędny.
Czy możecie potwierdzić, że wstawiając ABS mogę sobie odpuścić korektor na tylnej belce?
Jakby ktoś pytał to odpowiadam od razu - mam teraz wywalony korektor bo kiedyś myślałem, że to fajny tuning układu hamulcowego.... do czasu aż założyłem tarcze z tyłu.
Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?
ABS steruje siła hamowania hamulcami tak więc zbędny jest ten korektor!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?
killah, nie koniecznie, ale powinien być, zwłaszcza że masz silnie hamujące tarcze .
Owszem ABS zadziała w razie blokady kół ale nie tylko o to chodzi
Chodzi o to żeby do tego blokowania tyłu zbyt łatwo nie dochodziło, a temu zapobiegnie korektor zmniejszając odpowiednio siłę hamowania na tył. ZSeby w warunkach przeciętnej jazdy z umiarkowanym hamowaniem ten rozdział sił był zachowany
Owszem ABS zadziała w razie blokady kół ale nie tylko o to chodzi
Chodzi o to żeby do tego blokowania tyłu zbyt łatwo nie dochodziło, a temu zapobiegnie korektor zmniejszając odpowiednio siłę hamowania na tył. ZSeby w warunkach przeciętnej jazdy z umiarkowanym hamowaniem ten rozdział sił był zachowany
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?
Niestety ale korektor jest niezbędny chyba że chcesz skończyć gdzieś w rowie.
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości