Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: McBoss » sob mar 23, 2013 22:05

1J0 920 825C VDO:
Obrazek

1J0 920 826C ?:
Obrazek


W pierwszym liczniku jest dodatkowe zlacze na kostke mniej wiecej na srodku, w drugim liczniku nie ma tego zlacza.
Czym roznia sie te liczniki? Dlaczego oba maja 1/2 FIS, a nie maja tylu samu zlaczek? Co daje ta srodkowa zlaczka?



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: iigAlisArr » sob mar 23, 2013 22:15

1. immo2
2. immo3


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: McBoss » sob mar 23, 2013 22:24

No dobra dobra, ale srodkowa wtyczka myslalem, ze sluzyla do czegos wiecej, ale znalazlem info juz konkretne i wiem o co chodzi :)


Immo1 - robione do 04/1999
Immo2 - robione do 04/2002
Immo3 - robione od 04/2002

W srodkowej wtyczka wykozystywane byly tylko ponizsze piny:
5 - Abschirmung Masse Telematik (w licznikach z Immo2)
12 - Radio/Navigation - Clock
13 - Radio/Navigation - Data
15 - Radio/Navigation - Enable

W immo3 Radio/Navigation przeniesiono na zielone gniazdko i zlikwidowali srodkowe czerwone gniazdko.




Ogolnie temat sie zrodzil z tego, ze mialem chwilowa konsternacje, poniewaz wczesniej przerabialem wymiany licznikow na liczniki z FIS w Audi A4 B5 i tam wlasnie czerwone gniazdko odpowiadalo za manetke, spalanie i inne ciekawostki wyswietlane na fisie. Tutaj jednak jest inaczej (mimo, ze budowa do pewnego czasu jest bardzo podobna)



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: iigAlisArr » sob mar 23, 2013 22:34

Ze środkową bym się zgodził, gdyby to był pełen FIS, ale w 1/2 NAVI nie ma co wyświetlać i chyba nawet fabrycznie nie montowali NAVI i 1/2 FIS razem. Zawsze było NAVI + pełen FIS.
McBoss pisze:W immo3 Radio/Navigation przeniesiono na zielone gniazdko
Z tym się zgodzę bo w zielonej właśnie "jest" NAVI.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: Pablo Corrado » sob mar 23, 2013 23:42

iigAlisArr pisze:Ze środkową bym się zgodził, gdyby to był pełen FIS, ale w 1/2 NAVI nie ma co wyświetlać i chyba nawet fabrycznie nie montowali NAVI i 1/2 FIS razem. Zawsze było NAVI + pełen FIS.
Dokładnie tak.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: agrala » ndz mar 24, 2013 10:54

Ta srodkowa nie jest od NAVI.
Ona jest pusta.
W Passatach sluzyla do NAVI a w golfach zlacze przeniesione jest do zielonej wtyczki i w tym na srodku nie ma pinow.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: grg474 » ndz mar 24, 2013 11:57

McBoss pisze:Immo1 - robione do 04/1999
chyba w Audi A3 bo nie w golfie
natomiast różnice miedzy pokazanymi licznikami ? pierwszy to VDO a drugi Motometer. Drugi nie posiada wtyczki środkowej ani nawet miejsca na takową bo liczniki immo 3 otrzymują info na zielonej wtyczce (mówimy o golf/passat a nie np o A3)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

devilmp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lut 01, 2013 18:01

nr i referencja immo3

Post autor: devilmp » śr mar 27, 2013 00:16

Witam. Podłączę się do tematu. Koledzy chciałem kupić na szrocie licznik z pełnym FIS do mojego GOLFa ASZ 08/2002r mam 1/2 z padniętym wyświetlaczem. Facet powiedział mi ze maja takie, ale bez numeru referencji mi go nie sprzeda (nie chodziło mu tylko o nr części bo jak kupowałem sprężarkę klimy na innym stoisku to zrobiłem dopiero zdjęcie starej i sobie znalazł ten nr) i tu moja prośba, ma może ktoś zdjęcie etykiety licznika z immo 3, VDO, ja mam te ze srebrnymi ringami wyskalowany do 260 km/h. Oczywiście mógłbym mu podąć z mojego licznika ale jak wspominałem wyżej mam 1/2 FIS a cena za licznik to 50euro i 3 miesiące gwarancji (w razie czego wymiana na inny) a wiec opłaca się. Jeżeli ktoś coś wie to to proszę o pomoc...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Różnica między zegarami 1J0 920 825C a 826C

Post autor: Qto » śr mar 27, 2013 00:39

ósmy znak w numerze licznika masz "2"...zamień go na "4" i masz taki sam licznik tylko pełny FIS



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości