Witam.
Jestem po wymianie maglownicy.
Nie do końca jestem zadowolony z końowego wyniku lecz już jest i tak dużo lepiej niż było. Wspomaganie mogło by być lepsze lecz myślę, że pokombinuję jeszcze z pompą wspomagania. Czy koledzy może wiedzą jak sprawdzić ( bądź gdzie ) jaka powinna być maglownica w moim golfie? Maglownicę kupiłem XTR USA taką miałem w aucie. Podczas wymiany okazało się że drążki sa za krutkie i musiałem je zamienić. Z tego co wiem to sa dwa rodzaje maglownic ze wspomaganiem i ponoć różnią się tylko długościa drążków. Zastanawiam się czy w moim golfie zamiast maglownicy XTR powinna byc ZF. Podczas zbieżności był problem typu za długi jeden drążek, więc został ucięty o ok. dwa zwoje. Dopiero po tym można było ustawić zbieżność. Golfa mam od ok. dwuch miesięcy i problem ze wspomaganiem był od poczatku. Gdzie mogę znaleźć informację jaką powinienem mieć maglownicę?
Maglownica
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Maglownica
nie jest przypisana do modelu, może być taka i taka i trzeba drążki kupować do takiej maglownicy jak się ma i oczywiście powiedzieć jeszcze w sklepie że się ma wspomaganie bo też się różnią. Cięcie drążka? Dla mnie nowość. To było partactwo związane ze złym drażkiem lub złym jego montażem, np nie wyśrodkowano maglownicy przed zakręcaniem drążków lub wkręcono je nie tyle co trzeba na maglownicę itp. Jest taki wymiar przy wkręcaniu drążka na maglownicę, ma wynosić 70.5 mm w mk3,w mk2 chyba tyle samo, jak ten wymiar ma być mierzony wyjaśni serwisówka z rysunkiem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Maglownica
Witam.
Dziękuję za odpowiedź.
Samochód kupiłem juz z problemem w układzie kierowniczym. Po wymianie łożysk w kolumnie McPhersona podmieniłem pompę wspomagania lecz bez skutku.( ciężka praca kierownicy i udeżenia podczas skręcania ) Postanowiłem wymienić maglownicę. Na kanale stwierdziłem, że w aucie jest XTR USA, więc takiej poszukiwałem. Kupłem używaną z drążkami. Podczas wymiany maglownica była wypośrodkowana a kierownica też była wypośrodkowana i zablokowana przed demontażem maglownicy. Po wymianie okazało się, że drązki są za krutkie, więc porównałem moje stare oraz zakupione z maglownicą i okzało się, że drążki kupione z maglownicą są krutsze. W związku z tym zamieniłem drążki ( wkręcone prawidłowo ) i wyglądało że powinno już być wszystko w porządku. Myślałem, że jak kupię taką samą maglownicę XTR USA ) i to jeszcze ze sprawnymi drążkami nie będę miał innych problemów. Na zakupionej maglownicy nie było widocznych śladów zciągania osłon wiec długość drążków powinna być ok. Jak kupiłem samochód to po wymianie końcówek drązków i gałek na wachaczach podczas ustawiania zbieżności gość stwierdził, że brakuje mu regulacji, lecz docelowo udało mu się wyregulować. Po tej całej sytuacji pomyślałem, że problem raczej tkwi w drążkach, które już były u mnie w samochodzie. Możliwe, że poprzedni właściciel coś kombinował z drążkami. Teraz wiem, że się przeliczyłem lecz nie spodziewałem się, że jak kupię taki sam typ maglownicy z drążkami to wyniknie taki problem.
Dziękuję za odpowiedź.
Samochód kupiłem juz z problemem w układzie kierowniczym. Po wymianie łożysk w kolumnie McPhersona podmieniłem pompę wspomagania lecz bez skutku.( ciężka praca kierownicy i udeżenia podczas skręcania ) Postanowiłem wymienić maglownicę. Na kanale stwierdziłem, że w aucie jest XTR USA, więc takiej poszukiwałem. Kupłem używaną z drążkami. Podczas wymiany maglownica była wypośrodkowana a kierownica też była wypośrodkowana i zablokowana przed demontażem maglownicy. Po wymianie okazało się, że drązki są za krutkie, więc porównałem moje stare oraz zakupione z maglownicą i okzało się, że drążki kupione z maglownicą są krutsze. W związku z tym zamieniłem drążki ( wkręcone prawidłowo ) i wyglądało że powinno już być wszystko w porządku. Myślałem, że jak kupię taką samą maglownicę XTR USA ) i to jeszcze ze sprawnymi drążkami nie będę miał innych problemów. Na zakupionej maglownicy nie było widocznych śladów zciągania osłon wiec długość drążków powinna być ok. Jak kupiłem samochód to po wymianie końcówek drązków i gałek na wachaczach podczas ustawiania zbieżności gość stwierdził, że brakuje mu regulacji, lecz docelowo udało mu się wyregulować. Po tej całej sytuacji pomyślałem, że problem raczej tkwi w drążkach, które już były u mnie w samochodzie. Możliwe, że poprzedni właściciel coś kombinował z drążkami. Teraz wiem, że się przeliczyłem lecz nie spodziewałem się, że jak kupię taki sam typ maglownicy z drążkami to wyniknie taki problem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości