wyjmowanie bębenka a klamka-zatrzaśnięte drzwi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw lis 17, 2011 08:58
- Lokalizacja: WWL
- Auto: VW Golf mk4 1.6 SR
- Silnik: AKL
wyjmowanie bębenka a klamka-zatrzaśnięte drzwi
Witam. Mam nie tyle problem z wyjmowaniem bębenka co z faktem iż po wymianie klamek (bo oddałem do lakiernika) co z techniką dokręcania śruby typu torx zwalniającej pierścień.. Jeżeli ktoś demontował klamki to wie że przy wyjmowaniu czyli odkręcaniu śruby schowanej za uszczelką drzwi (torx) trzeba jednocześnie ciągnąć za klamkę i za osłonę bębenka aby wyjąć bębenek w odpowiednim momencie. Moje pytanie brzmi czy przy montażu jak już skręcamy cały mechanizm czyli wkręcamy tę śrubę musimy również ciągnąć za klamkę? Czy może nie ma to znaczenia i klamka może zostać w swojej naturalnej pozycji? Pytam się ponieważ po wymianie klamek zatrzasnęły mi się tylne drzwi a dziś drzwi przednie. Dodam że po całej operacji otwieranie klamek było możliwe za drugim pociągnięciem za klamkę. Podejrzewam że być może za bardo naciągnąłem cięgna które są wciskane w klamki(rączki klamek zewnętrznych) Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn mar 11, 2013 13:05 przez lopez20, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wyjmowanie bębenka a klamka
dobrze podejrzewaszlopez20 pisze:Podejrzewam że być może za bardo naciągnąłem cięgna które są wciskane w klamki
co do montażu wkładki to nigdy nie zwracałem na to uwagi...ale przed zamknięciem drzwi zawsze kilka razy zamykam zamek ręką i sprawdzam czy się otworzy z obydwu klamek (wewnętrzna i zewnętrzna), później sprawdzam to samo zamykając drzwi ale bez tapicerki (w razie jakby drzwi się nie otworzyły)...i jak coś jest nie tak to od razu poprawiam naciąg linki.
wyjmowanie bębenka a klamka
a ja zamykam zamek śrubokrętem bez kłapania - wtedy można nawet wykęcić zamek bezproblemowo
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw lis 17, 2011 08:58
- Lokalizacja: WWL
- Auto: VW Golf mk4 1.6 SR
- Silnik: AKL
wyjmowanie bębenka a klamka
Rozebrałem dzisiaj drzwi i ułamał się się drucik który wchodzi w zamek. Czy ktoś miał taką usterkę u siebie? Czy to może być powodem zatrzaśnięcia drzwi?
Ostatnio zmieniony ndz mar 10, 2013 19:14 przez lopez20, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wyjmowanie bębenka a klamka
niezupełnie wiem o co chodzi, bo skoro dostałeś się do zamka to chyba zdemontowałeś podnośnik szyby... nie wiem co kombinujesz a fotką mogę taką poratować
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 35 gości