Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
Witam czy ktos moglby mi powiedziec dlaczego sie tak dzieje , że odcinke mam na biegu jałowym przy 5 tys obrotow? pluje tak jak by nie wiem , jak by brakowalo mu powietrza ciezko to okreslić, przy jezdzie idzie do 6700-6800
golf 1.8 T AGU 99r 150 ps
golf 1.8 T AGU 99r 150 ps
Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
u mnie jest tak samo, odcina przy 5 tys na jałowym ale nie zauważyłem żeby pluł, raz sprawdziłem po zakupie i myślałem ze to takie zabezpieczenie.
robiłem to po wymienię świec.
robiłem to po wymienię świec.
Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
moze czujnik halla?
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
odcinka na biegu jałowym przy 5 - 5,5 tys obrotow to norma w 1.8t po co Ci maksymalne obroty na postoju ?
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
szpieg pewny jesteś że na jałowym obroty w 1.8T to 5-5,5tys obr ??
Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
na jałowym turbina nie 'pompuje' ... nie ma powietrza, nie ma paliwa to i obroty nie rosną tak jak trzeba
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T
Sprężarka ZAWSZE "pompuje" to raz. Dwa - jest i powietrze i paliwo w takiej ilości, aby napędzić silnik pracujący na biegu jałowym, który nie jest obciążony na wale wyjściowym (czyt - moc użyteczna oddawana na wale = 0 W, silnik generuje tylko moc na potrzeby własne, np. sprężarka, pompa wody, itd). A odcinka przy danych obrotach to inna sprawaszpieg pisze:na jałowym turbina nie 'pompuje' ... nie ma powietrza, nie ma paliwa to i obroty nie rosną tak jak trzeba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości