Brak ładowania, regulator napięcia ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak ładowania, regulator napięcia ?
Odpalałem wczoraj Golfa MK2 1.6D z 1987 roku przy pomocy kabli i samochodu kolegi. Podpięte standardowo do klem aut (podobno aku się podładowuje, a podłączając bezpośrednio do masy nie).
Po odpaleniu mruga lekko kontrolka akumulatora, jadąc i zwiększając obroty też, jak wysprzęgle i przygazuje to już nie miga. Na zapłonie nie zapala się ta kontrolka, miga tylko oleju i zapala się kontrolka świec.
ładowanie bez odbiorników 13.87V, ze światłami włączonymi 13.65V. Kiedyś ta kontrolka migała czasami, leciutko na postoju ale ładowanie miałem jeszcze 2 tygodnie temu na poziomie 14.1V
Czy to regulator napięcia ? Coś się może przepaliło ?
Po odpaleniu mruga lekko kontrolka akumulatora, jadąc i zwiększając obroty też, jak wysprzęgle i przygazuje to już nie miga. Na zapłonie nie zapala się ta kontrolka, miga tylko oleju i zapala się kontrolka świec.
ładowanie bez odbiorników 13.87V, ze światłami włączonymi 13.65V. Kiedyś ta kontrolka migała czasami, leciutko na postoju ale ładowanie miałem jeszcze 2 tygodnie temu na poziomie 14.1V
Czy to regulator napięcia ? Coś się może przepaliło ?
-
- Użytkownik
- Posty: 465
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
- Lokalizacja: SPS
Brak ładowania, regulator napięcia ?
regulator napiecia do wymiany (szczotki sie skonczyły) napiecie ładowania powinno byc 14,2v do 14,4vMikiS93 pisze:ładowanie bez odbiorników 13.87V, ze światłami włączonymi 13.65V. Kiedyś ta kontrolka migała czasami, leciutko na postoju ale ładowanie miałem jeszcze 2 tygodnie temu na poziomie 14.1V
Czy to regulator napięcia ? Coś się może przepaliło ?
Brak ładowania, regulator napięcia ?
Czyli potwierdziły się moje przypuszczenia. A czemu objawiło się to zaraz po kablach ? I dlaczego nie świeci ta kontrolka na zapłonie ?
Brak ładowania, regulator napięcia ?
WTF?Aligator30 pisze:regulator napiecia do wymiany (szczotki sie skonczyły) napiecie ładowania powinno byc 14,2v do 14,4v
Jak szczotki się skończyły, to szczotki trzeba wymienić. Regulator zapewne jest dobry. Jakby był walnięty, to napięcie poszłoby ponad 14.4v
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
-
- Użytkownik
- Posty: 465
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
- Lokalizacja: SPS
Brak ładowania, regulator napięcia ?
po prostu się zużyły (wytarły)BolekLodz pisze: Jak szczotki się skończyły, to szczotki trzeba wymienić
Brak ładowania, regulator napięcia ?
Regulator napięcia.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Brak ładowania, regulator napięcia ?
Aaa nie , kabelek wzbudzający alternator trzeba było przylutować (po prostu skorodował)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości