Witam i proszę o wyrozumiałość dla mojego braku chwilowego czytania ze zrozumieniem...
Mianowicie, zakupiłem B3 synchro G60 w całości - wjechał do mnie do garażu - za kwotę tak śmieszną ,że żal byłoby nie zakupić. Dodam , że dopiero wkręcam się w temat G60 i mój poziom wiedzy w temacie ogromem nie poraża - dużo czytam i staram się zdobywać informacje w różny sposób.
Teraz siedzę i kombinuję co następuje:
Mam w swoim Mk2 1.8 RP i to chyba już na ostatnich nogach , bez remontu wkrótce się raczej nie obejdzie.
Planuję swapnąć G60 z B3 do siebie. I oto pytania.
1. Kompresor do regeneracji - profilaktycznie , koniecznie.
2. Czy rozebrać silnik , przejrzeć , wymienić co potrzeba , poskładać i latać, czy
3. Skoro jeździł , dać se siana i wrzucić jak stoi i grzebać dopiero jak coś się wysypie?
4. Jaką skrzynię wrzucić, prosiłbym o kod skrzyni wg. Was najodpowiedniejszej- synchro bym oddał za małe pieniądze łącznie z tylnym napędem i wstawiłbym coś innego- zaznaczam wszystkie graty mam więc nie będzie problemu przekładkowego
mam garaż , czas i jakieś tam fundusze - łba nie urywają ale też mi się nie pali , że już muszę latać G60, chciałbym go zrobić dla siebie i potem się nim cieszyć.
Bardzo proszę o wyrozumiałość i podpowiedzi.
Z góry dzięki,
Pozdrawiam
Ps
Gdyby ktoś coś z gratów do B3 91 kombi potrzebował to jestem do dyspozycji wszystko praktycznie jest poza tym co do swapa biorę
Swap z B3 Synchro do MK2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Swap z B3 Synchro do MK2
Sanki są inne, a właśnie na sankach G60 leży w dwóch miejscach. Ostatnia skrzynia, którą wyciągałem z B3 G60 syncro miała oznaczenia AWR. Kompresor weź, rozbierz, wymień przynajmniej simmeringi i pasek, koszt niewielki. Nie wiesz czy brał olej, kopcił, chodził równo etc?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Swap z B3 Synchro do MK2
Jak poprzednik napisał simmeringi i pasek to podstawa w G . Jak nie rozebrałeś dawcy to zobacz ile ładuje, jak pracuje silnik itp. G powinno dmuchać 0,bara, jak dmucha mniej to listwy do wymiany (ok300zł).
Wydaje mi się że jak auto chodzi to nie ma co przy min grzebać. Wymień rozrząd, olej +filtr oleju. Przejrzyj świece, kable itp.
Pojeździj min przez sezon i wtedy zdecydujesz czy robić kapitalny remont - moje zdanie
Wydaje mi się że jak auto chodzi to nie ma co przy min grzebać. Wymień rozrząd, olej +filtr oleju. Przejrzyj świece, kable itp.
Pojeździj min przez sezon i wtedy zdecydujesz czy robić kapitalny remont - moje zdanie
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Swap z B3 Synchro do MK2
Jak chcesz mam skrzynie na sprzedaż CGY, fajna krótka, fajnie się auto zbiera, jak coś wal na PW.
Swap z B3 Synchro do MK2
od biedy możesz sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach , wtedy będziesz mniej więcej wiedział w jakim stanie jest silnik , a kompresor to tak jak wyżej napisane , podłącz jakiś manometr pod kolektor ssący (wepnij się trójnikiem w przewód który znajduje się po lewej stronie kolektora od przodu silnika) i sprawdź ile pompuje jak jest poniżej 0,6bara to lipa , ale passek na kompresorze to wymień od razu
Swap z B3 Synchro do MK2
Dzięki koledzy za odpowiedź, biorę się powoli do przeglądania serducha i kompresora, w którego sprawie już kontaktowałem się z Ladro - profilaktycznie, jak już pisałem, mam czas więc powoli będę grzebał, rozrząd i oleje to podstawa, pasek też to wiem. będę informował o postępach,cyknę też kilka fotek i wrzucę na forum. W razie kłopotów pozwolę sobie o pomoc poprosić szanownych..
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wskazówki
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wskazówki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości