Witam, zastanawia mnie czy w przewodzie którym wraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy i pompy powinno być ciśnienie po wyłączeniu silnika?
Pompa ma wkręcony w nastawnik "zawór nadmiarowy" 028 130 122B, jaką on spełnia rolę?
Ciśnienie w przewodzie powrotu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ciśnienie w przewodzie powrotu
Lekkie ciśnienie zawsze tam jest ,bo króciec powrotu jest kalibrowany i nie ma tam ''wolnego przelotu '' jak by się mogło wydawać ...Ale jak się ten kalibrowany króciec przytka ,to ciśnienie robi się sporo większe i dzieją się różne cuda z cisnieniem wewnętrznym pompy ,i temperaturą paliwa ,a co to powoduje ,chyba nie musze opisywaćkrzycho85 pisze:zastanawia mnie czy w przewodzie którym wraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy i pompy powinno być ciśnienie po wyłączeniu silnika?

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Ciśnienie w przewodzie powrotu
Dzięki za odpowiedź.
Powiedzcie mi jeszcze, czy ten zawór może się uszkodzić w ten sposób, że przestaje utrzymywać ciśnienie i czy taka sytuacja wpłynie na trudności z odpalaniem?
Powiedzcie mi jeszcze, czy ten zawór może się uszkodzić w ten sposób, że przestaje utrzymywać ciśnienie i czy taka sytuacja wpłynie na trudności z odpalaniem?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ciśnienie w przewodzie powrotu
Uszkodzić się może na różne sposoby ,ale jak wężyki szczelne ,to na odpalanie wpływu nie ma ...Na trudności z odpalaniem ,zwykle ma wpływ rozszczelnienie się układu paliwowego ,ewentualnie zbyt pużny statyczny kąt wtrysku ...że o spalonych świecach żarowych nie wspomnękrzycho85 pisze:Powiedzcie mi jeszcze, czy ten zawór może się uszkodzić w ten sposób, że przestaje utrzymywać ciśnienie i czy taka sytuacja wpłynie na trudności z odpalaniem?

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości