Ciśnienie w przewodzie powrotu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Ciśnienie w przewodzie powrotu

Post autor: krzycho85 » pn gru 31, 2012 19:22

Witam, zastanawia mnie czy w przewodzie którym wraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy i pompy powinno być ciśnienie po wyłączeniu silnika?
Pompa ma wkręcony w nastawnik "zawór nadmiarowy" 028 130 122B, jaką on spełnia rolę?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Ciśnienie w przewodzie powrotu

Post autor: munior » wt sty 01, 2013 12:56

krzycho85 pisze:zastanawia mnie czy w przewodzie którym wraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy i pompy powinno być ciśnienie po wyłączeniu silnika?
Lekkie ciśnienie zawsze tam jest ,bo króciec powrotu jest kalibrowany i nie ma tam ''wolnego przelotu '' jak by się mogło wydawać ...Ale jak się ten kalibrowany króciec przytka ,to ciśnienie robi się sporo większe i dzieją się różne cuda z cisnieniem wewnętrznym pompy ,i temperaturą paliwa ,a co to powoduje ,chyba nie musze opisywać :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Ciśnienie w przewodzie powrotu

Post autor: krzycho85 » wt sty 01, 2013 22:35

Dzięki za odpowiedź.
Powiedzcie mi jeszcze, czy ten zawór może się uszkodzić w ten sposób, że przestaje utrzymywać ciśnienie i czy taka sytuacja wpłynie na trudności z odpalaniem?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Ciśnienie w przewodzie powrotu

Post autor: munior » wt sty 01, 2013 23:07

krzycho85 pisze:Powiedzcie mi jeszcze, czy ten zawór może się uszkodzić w ten sposób, że przestaje utrzymywać ciśnienie i czy taka sytuacja wpłynie na trudności z odpalaniem?
Uszkodzić się może na różne sposoby ,ale jak wężyki szczelne ,to na odpalanie wpływu nie ma ...Na trudności z odpalaniem ,zwykle ma wpływ rozszczelnienie się układu paliwowego ,ewentualnie zbyt pużny statyczny kąt wtrysku ...że o spalonych świecach żarowych nie wspomnę :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości