MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Witam, rozmyślamy z znajomym nad jego golfem, objawy są proste, gdy zimny silnik w miarę przyspiesza do niskich prędkości, gdy już złapie temperaturę to całkowicie traci moc, dzisiaj wyczyściliśmy N75, zmieniliśmy wszystkie możliwe przewody podciśnieniowe, ponieważ były sparciałe, turbina na postoju jak się go przegazuje to wąż puchnie ładnie, a w czasie jazdy totalna klapa, nie rozpędza się praktycznie wcale powyżej 100 km/h jakby całkowicie nie miał mocy. Co dalej?
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Jeśli macie dostęp do kabla to proponuję zacząć od zrobienia logów. Więcej w dziale diagnostyka.
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Wymień filtr paliwa
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Filtr był wymieniany...
Golf robi coś w stylu benzynowego odcięcia zapłonu przy 3200 rpm... Czy może mieć winę czujnik temperatury cieczy chłodzącej bądź jego okablowanie? Bo podobno ktoś coś tam kiedyś dłubał przy tym, a przy okazji czy takim allegrowym kablem diagnostycznym jestem w stanie zczytać błędy?
http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 10531.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf robi coś w stylu benzynowego odcięcia zapłonu przy 3200 rpm... Czy może mieć winę czujnik temperatury cieczy chłodzącej bądź jego okablowanie? Bo podobno ktoś coś tam kiedyś dłubał przy tym, a przy okazji czy takim allegrowym kablem diagnostycznym jestem w stanie zczytać błędy?
http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 10531.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Polecam odłożyć kilkanaście złotych jeszcze i kupić kabel od Viakena, sam go mam i wszystko działa w najlepszym porządku 

- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
przeplywka, zapieczone turbo (o ile to ALH) lub co innego ale bez kabla to wrozenie z fusow
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Wchodzi w tryb awaryjny przy tych obrotach z powodu złej regulacji ciśnienia doładowania. Czujnik G62 nie ma z tym nic wspólnego. Kabel z linku w zupełności wystarczy. Niestety nie wiemy co kolega ma za symbol silnika - AGR czy ALH a to duża różnica jeśli chodzi o sterowanie turbodoładowaniem. Logi jednak są nieodzowne bo przypuszczam, że ma kolega problem z niedoładowaniem turbo.djleo2201 pisze:Golf robi coś w stylu benzynowego odcięcia zapłonu przy 3200 rpm... Czy może mieć winę czujnik temperatury cieczy chłodzącej bądź jego okablowanie?
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
Kabel będzie jakiś na dniach, jak się dowiem coś więcej i nie będę znał przyczyn a będą logi i kod silnika to odgrzeję temat 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości