
[mk3] Układ kierowniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Układ kierowniczy
Może ktos mi powiedzieć jak jest to rozwiązane w golfie 3 , tzn. chodzi mi dokładnie o to czy w lewo jest dokładnie taki sam promień skrętu jak i w prawo , czy może fabrycznie jest ustawione tak , że w prawo powinien być większy ?


No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Tam sobie pomyślałem że w prawo jak sie skręca na skrzyżowaniu to trzeba bardziej skręcić niż w lewo , to może i tak mam być ustawiona maglownica .
A wzieło mi sie to stąd , że jak po ubu stronach końcówki drążków nakręciłem po tyle samo , z każdej strony po 1 cm do końca gwintu , to przy mniej więcej dobrze ustawionej zbieżności mam więcej skrętu w prawo niż w lewo .

A wzieło mi sie to stąd , że jak po ubu stronach końcówki drążków nakręciłem po tyle samo , z każdej strony po 1 cm do końca gwintu , to przy mniej więcej dobrze ustawionej zbieżności mam więcej skrętu w prawo niż w lewo .

No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 88 gości