Witam.
MK3, rocznik 94, benzyna 1,4
Problem - niestabilne obroty na luzie, zazwyczaj na zimnym silniku, choć na ciepłym też. Ostatnio bardzo uciążliwe. Objawy - jadę, zwalniam, hamuję silnikiem, wrzucam luz, obroty rosną do 20 a nawet 30 i nie spadają. Muszę gazować żeby obroty spadły. Jak spadną są praktycznie na granicy najniższych obrotów - wyraźnie trzepie autem, lewarkiem od biegów itd. Czasem w tej sytuacji nagle obroty skaczą do 10 lub 15 i tak zostają.
Ogólnie jest loteria, raz pracuje poprawnie, raz wariacje.
Macie jakieś wskazówki ? Auto było pod kompem - zero wykrytych spraw.
Wysokie , niestabilne obroty na luzie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wysokie , niestabilne obroty na luzie.
Jak to jest 1,4 AEX, to obstawiam usyfiona przepustnicę.skaktus pisze:zero wykrytych spraw
Wysokie , niestabilne obroty na luzie.
To jest ABD.
O przepustnicy też myślałem, tylko czy w ABD też ten problem występował ?
O przepustnicy też myślałem, tylko czy w ABD też ten problem występował ?
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wysokie , niestabilne obroty na luzie.
Jeżeli ABD to jest tam chyba taki sam regulator jak w 1,8 ABS, czyli zadna adaptacja nie wchodzi w rachubę. A taka banalna sprawa, jak zacinanie się lnki, albo klapy przepustnicy?
Wysokie , niestabilne obroty na luzie.
O lince to powiem szczerze że też myślałem, czasem mam wrażenie że po wciśnięciu pedała gazu do pewnego stopnia ten nie wraca na położenie początkowe.
PS-Jeśli adaptacja przepustnicy nie wchodzi w grę, a okaże się że to ona jest uszkodzona, zacina się, wyrobiona itd to rozumiem że w tym wypadku tylko wymiana na nową. Czy wymieniając takie coś, trzeba mieć jakieś szczególne zdolności manualne i wiedzę oraz czy po wymianie jest wymagana regulacja ?
PS-Jeśli adaptacja przepustnicy nie wchodzi w grę, a okaże się że to ona jest uszkodzona, zacina się, wyrobiona itd to rozumiem że w tym wypadku tylko wymiana na nową. Czy wymieniając takie coś, trzeba mieć jakieś szczególne zdolności manualne i wiedzę oraz czy po wymianie jest wymagana regulacja ?
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wysokie , niestabilne obroty na luzie.
Poszukaj o regulacji TPS. Ale zacznij od linki i obejrzenia przepustnicy.skaktus pisze:czy po wymianie jest wymagana regulacja ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości