zaworek jednokierunkowy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

zaworek jednokierunkowy

Post autor: szczepan69 » pt lis 16, 2012 10:26

Witam chodzi o zamontowanie zaworka od paliwa.jak auto dłuzej stoi nie jeżdzone,to cofie sie paliwo,co powoduje ze musze dłuzej krecic rozrusznikiem,noi akumulator kleka,gdzie zamontowac w którym miejscu przed czy za pompka,czy moze gdzieś indziej, golf II 1.6 benzyna gaznik RF pompka mechaniczna.???pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zaworek jednokierunkowy

Post autor: Paweł Marek » sob lis 17, 2012 19:49

Jest zbędny a twoje wnioski błędne. Paliwa zostaje dość w gaźniku do kolejnego odpalenia i przejechania kilkuset metrów nawet. Ustaw gaźnik jak należy jeśli sie da bo ma pewnie za ubogą mieszankę na zimnym pozmieniaj świece kable zaworek nic nie da.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: zaworek jednokierunkowy

Post autor: szczepan69 » wt lis 20, 2012 09:22

tak ale szybciej odpali mi na gazie niz jak stoi miesiac na benzynie.a szkoda akumulatora zeby tak długo krencił,



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zaworek jednokierunkowy

Post autor: Paweł Marek » wt lis 20, 2012 11:05

Jesli wysuszysz gaźnik jeżdżąc na LPG to pompa benzyny musi miec trochę czasu na jego napełnienie benzyna, i tak musisz pokręcić trochę rozrusznikiem wówczas, zaworek kierunkowy nie wpłynie na ten czas w żaden znaczacy sposób. W sytuacji kiedy nastpenego dnia masz zamiar odpalać na benzynie to po prostu przełącz go na benzyne przed zgaszeniem żeby następnego dnia rano gaźnik był pełny. Po prostu niema najmniejszego sensu go montować ale zrobisz jak chcesz, wówczas na przewodzie od baku do popkiu nie na powrotnym ani nie na tym od pochłaniacza pęcherzyków do gaźnika.
Natomiast to co mozesz zrobić z korzyścią, to jeśli zawór benzyny masz na wezyku od baku do pochłaniacza to przełóż go na wężyk od pochłaniacza do gaxnika - oszczędzisz pompkę w ten sposób nie bedzie się męczyła tworząc cały czas wysokie ciśnienie zablokowane przez elektrozawór, tylko popłynie sobie jak fabryka zrobiła wężem powrotnym do baku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: zaworek jednokierunkowy

Post autor: szczepan69 » śr lis 21, 2012 12:25

jeszcze mam problem teraz tego typu.auto stało i nie trzyma obrotów na PBjak jest na biegu a sa małe obroty to nim siepie i rucza jak skacze jak żaba,ale jak dam na wypalanie zanim przełoncze na lpg,tez swiruje ale pod koniec wypalania wraca do normalnej pracy niewiem czy za duzo paliwa dostaje czy inny problem ???wczesniej było wszystko oki teraz jest tak jakies 2 miesiac/mam zamiar rozebrac gaznik moze cos z podcisnieniem niewiem bende widział pozdr.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zaworek jednokierunkowy

Post autor: Paweł Marek » śr lis 21, 2012 23:58

szczepan69, przelewa gaźnik, co oznacza na 90 procent pęknięta membranę zaworu wzbogacania mieszanki, szczegóły na forum, szukajka na dole. Wymienisz ją lyb tymczasowo zastąpisz kawałkiem gumy z dętki bez rozbierania gaźnika jest pod pokrywką z boku, na razie gaźnika nie rozbieraj. Awaria typowa dla 2E2 suszonego na LPG. Dużo rzadziej nieszczelny zaworek iglicowy, zabrudzone dysze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: zaworek jednokierunkowy

Post autor: szczepan69 » czw lis 22, 2012 10:41

oki juz raz ,robiłem tak jak wyżej opisałeś,zastapiłem membrane kawałkiem gumy,jakis czas było ok,ale potem zaczeło cieknąć,i dałem spowrotem membranę,ale teraz całkiem sie zniszczyła ,sprawdze i miedzy czasie podjade do sklepu popytac czy dostne sama membrane czy cały ten element,czy musze szukac na necie juz raz widziałem taki zestaw



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: zaworek jednokierunkowy

Post autor: szczepan69 » czw lis 22, 2012 12:49

ok założyłem gumę i jest git :grin: tylko mam pytanie czy tak guma nie ma ujemnego wpływu na prace gażnika i silnika????pozdrawiam i dzięki



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zaworek jednokierunkowy

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2012 18:54

http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=329239" onclick="window.open(this.href);return false; oferta dla bogatych - no ale jest.
Na LPG niema znaczenia, na benzynie nie zachodzi właściwe wzbogacenie mieszanki przy pracy pod obciążeniem, czyli silnik nieco gorzej przyśpiesza, praktycznie rzecz nie do zauważenia i jeśli się jeździ głównie na LPG to bez znaczenia, poszukasz sobie nowej membrany na spokojnie na razie zostaw jak jest..


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości