AAZ 1,9 TD. Wsad turbiny z TDI. Da radę czy nie ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Spajda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:34
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

AAZ 1,9 TD. Wsad turbiny z TDI. Da radę czy nie ?

Post autor: Spajda » sob maja 13, 2006 01:34

Witam!
W moim MKIII siadła turbina.
Kumpel ma rozebrany silnik 1Z, więc mam pomysł, żeby przełożyć turbinę (i intercooler) z jego silnika do mojego.

Pojawiły sie pytania natury techniczej (nie jestem mechanikiem, więc wolę się was spytać o radę):
- Kumpel twierdzi, że turbina w TDI jest przystosowana do wtryskiwaczy, a ja mam w moim TD pompke i to nie będzie hulać.
- Muszę przełożyć intercooler i robić sporą gimnastykę z chłodzeniem
- Więcej babrania niż kupno używanej turibny na allegro (czyli daj se siana kup pasującą).

Proszę doradźcie czy mam się w to pakować czy nie.... szukam od 4h podobnego tematu i nie mogę natrafić.

Jeśli jest możliwośc włożenia tej turbinki do mojego silniczka to na co powinienem zwracać SZCZEGÓLNĄ uwagę ?

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » sob maja 13, 2006 06:53

z mojej wiedzy wynika że powinno pasować - zakładająz z IC musiał byś zabrać kierownicę powietrza koledze :bajer: a jeśli chodzi o
Spajda pisze:Kumpel twierdzi, że turbina w TDI jest przystosowana do wtryskiwaczy, a ja mam w moim TD pompke i to nie będzie hulać.
to kumpel ma VP a ty kolego masz VE jedno i drugie to pompa bosch różnią się sterowaniem i ciśnieniami jakie wytwarzają.
powodzenie twego przedsięwzięcia jest moim zdaniem spore sprawdz czy turbo pasowało będzie na kolektor i zakładaj, sterowaniem turbiny możesz mieć problem z podłączeniem ale wszystko da się zrobić . :bigok:


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Spajda
Nowicjusz