Zawory
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawory
Witam !
Mam pytanie jakie konsekwencje mogą być przy rozregulowanych zaworach. Dodam, że zawory nie dzwonią przy małym obciążeniu najbardziej przy dużym obciążeniu na małych obrotach gdy silnik ze wszystkich sił próbuje się wkręcić na obroty. Np: drugi bieg 10km/h gaz w podłogę wtedy bardzo słychać. Trochę mniej na rozgrzanym silniku.
1. Konsekwencje....?
2. Cena regulacji....?
3. Ewentualnie czy to może nie zawory....?
silnik 1.6 16v (AZD) 105KM Przebieg 150tys.
bez gazu
Mam pytanie jakie konsekwencje mogą być przy rozregulowanych zaworach. Dodam, że zawory nie dzwonią przy małym obciążeniu najbardziej przy dużym obciążeniu na małych obrotach gdy silnik ze wszystkich sił próbuje się wkręcić na obroty. Np: drugi bieg 10km/h gaz w podłogę wtedy bardzo słychać. Trochę mniej na rozgrzanym silniku.
1. Konsekwencje....?
2. Cena regulacji....?
3. Ewentualnie czy to może nie zawory....?
silnik 1.6 16v (AZD) 105KM Przebieg 150tys.
bez gazu
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Zawory
Ten silnik nie posiada regulacji zaworów.Są w nim hydro-popychacze.zbudi pisze:silnik 1.6 16v (AZD) 105KM Przebieg 150tys.
bez gazu
Spróbuj zalać paliwo o większej liczbie oktanowej.
Zawory
Nie słysząc ciężko powiedzieć co Ci dzwoni.
Możesz zmierzyć ciśnienie oleju. Jeśli będzie niskie to i popychacze mogą dzwonić. Albo same popychacze są zużyte.
Możesz zmierzyć ciśnienie oleju. Jeśli będzie niskie to i popychacze mogą dzwonić. Albo same popychacze są zużyte.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Zawory
Moim zdaniem pojawia się spalanie stukowe. 10 na godz. 2 bieg i wciska gaz do piwnicy.Wystarczy zmienić trochę technikę jazdy i po problemie.jhosef pisze:Nie słysząc ciężko powiedzieć co Ci dzwoni.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Zawory
Powiem Ci z mojego doświadczenia. Auto jest z klimatyzacją. Jakiś czas jeździłem na benzynie z obwodu kaliningradzkiego. W gorące dni na gorącym silniku z włączona klima nawet na jedynce przy ruszaniu występowało stukowe. Na naszej 95 było lepiej ale stukowe dalej występowało ale juz tylko przy nagłym bucie. Zalalem i leje do tej pory 98 i cisza. W ten sposób nauczyłem Sie co to spalanie stukowe. Trójka but odcinka i 120:D Pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: śr lut 22, 2012 14:27
Zawory
Mam podobnie kolego zbudi. Zastanawiałem się czy to aby nie panewki tak dzwonią pod obciążeniem, ale na razie nic niepokojącego się nie dzieje, po prostu wkręcam go na wyższe obroty.
Zawory
Taki jest urok silników 1,6 16V. Dzwoniące zawory/spalanie stukowe przy nagłym przyspieszaniu to normalne zjawisko w tym silniku. Gorzej jeżeli po chwili nie ustaje tylko dzwoni cały czas. U mnie też zagrają zawory przez ok 1 sek a potem cisza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości